Planerar du en kull 2011?
Hej tänkte kolla med er här fall det är någon av er som planerar en kull iår, eller känner någon som gör det?
Helst pastell om ni nu kanske redan vet att det kan bli någon men det är inte det viktiga utan letar efter någon som vet vad den hålls med, men en pastell valp vore ett plus :).
Vart du bor är inte så viktigt men helst inte för långt upp i Sverige eller för långt ner men kan tänka mig att åka en bra bit för att hitta den rätta :)

Finns en klistrad uppfödartråd på sidan. Då kan du gå in och kolla de olika uppfödarnas hemsidor. Alla står inte med där, men en del.
Vill bara ge dig ett litet tips. Gå hellre efter livslängd, sjukdomshistorik, hälsa och temperament än efter färg. Då blir du nog nöjdast.
Lycka till.
Jo jag har varit inne och kollat på dom flesta hemsidorna i uppfödartråden. Men det verkar vara många av dom som inte tänker ta en kull iår. Men jag får ta & gå igenom alla igen :)
Ja självklart, det är dom sakerna som jag tycker är viktigast, därför jag skrev att om det var en pastell så vore det bara ett plus :)
Tack så mkt för hjälpen :)

Var bor du någonstans, du kanske har någon uppfödare i närheten som du kan åka och hälsa på.
Jag bor i Örebro, men har tyvärr inte hittat någon som bor i närheten.
Kommer tyvärr inte in på någon av dessa sidor /:

#6. Om det är hanen på bilden så är han inte tomte…
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Nej, Det är sant. Nhero är inte tomte.
vilken färg är dominant hos illrar? undrar om från det par blir några pastell valpar :) blir ganska sugen på en ljus litten gubbe :D
Välkommen till ferretplanet.se :)
Har hört att viltfärgad är dominant, men kan ju ha uppfattat det fel :P
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Hej Jessica
Om det var du som skicka ett e-mail till mig så kunde jag inte se det. När jag skulle trycka upp det så kom det bara reklam om att låna pengar.
Om det var du så ja jag tänkte ta en kull i år på Bajnok Gyilkos, hane är inte riktigt bestämt än :)
//Denise
Vi skal ha kull i Oslo i år. www.galaxyilder.webs.com
faren er pastell, men vet ikke om det dukker opp noen pasteller i kullet.
www.galaxyilder.webs.com
Här i från har jag köpt min iller 
#6 Hans ägare sa det i alla fall, och när jag kollade upp på internet så såg han allt ut som en tomte :S
#14 Om det är illern på bilden så ÄR det ingen tomte. En tomte ska ha 4 vita tassar och en haklapp. Har den bara en haklapp tex så är det ingen tomte. Illern på bilden är ingen tomte.
Sajtvärd på Iller.ifokus

#14: Det är väl Solo-amici som äger honom? Hon skriver ju att han inte är tomte.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida