Antares söker hem!
Antares of Ardor - "Kino" söker efter ett nytt hem att få flytta till då hans matte inte mår så bra nuförtiden och
inte riktigt har den tid som han behöver.
Antares föddes hos mig den 12 maj i år och är efter Aylen & Àmor som båda två härstammar från Ungern.
Han är en mörk relativt stor viltfärgad kille och som på valpars vis ännu kan testa gränser med nya människor. Fullt ös medvetslös är ännu hans led ord här i livet!
Han bor förtillfället med både hund och katt, hunden fungerar han bra ihop med men katterna
är han lite för ivrig med.
Han omplaceras genom mig och på kontrakt men eventuell köpare gör upp priset med nuvarande ägare som även vill ha möjlighet att hålla kontakten i framtiden.
Killen är chippad, vaccinerad, försäkrad samt har stamtavla och säljs endast till sällskap.
Mer information om kullen finner ni här: http://valpdagbok12010.starshineferrets.se/
Information om mig, min avel samt krav på valpköpare hittar ni på min hemsida:
Han kommer inom kort att befinna sig i Skara.
För intresse kontakta mig på sara@starshineferrets.se

sötingen då :)

Nah så lik pappa där med gonbrynen=) Jonathan gillar nog=p
Ojojoj, det här va en farlig tråd. Vi tjejer här hemma som vill ha en nallebjörn att gosa och busa med. Och sån söting han är med.

Men så här får du inte göra Sara, vi kan inte ha fler (enligt våra släktingar).
Vore kul och se om han är lik sin bror Zeal. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#7 Kan skvallra lite och tala om att han är ganska mycket ljusare än sin bror ;-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
#8: Jaså är han så pass ljus?? =)
#9 Släng upp lite bilder på Zeal så jag kan jämföra vettja ;-)
Va upp och hälsade på honom en sväng idag och trodde han skulle vara mörkare. Fin som tusan är han iaf och stoooor :-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
#10 hihi det var väl tur att han inte var det :D Tycker det är nog med wannabee blackself i den här kullen haha
En bild på bror Crush, som jag träffade förra helgen, han och Zeal var de två bröder som var mest lika som små! Antares påminde väldigt mycket mer om sin far i utseende.
#11: Ja det där skulle kunna vara zeal.
Och syster yster Navi… men en äldre bild, hon har tydligen fått mera mask nu :D
Ska försöka fota lillpesten hemma så ska ni få se på nästa syster oxå :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

åååh är han vovvesäker kanske jag kan f smuggla hit honom? känns tomt med 2 pälsar och en valp :P otroligt fin var han iaf!

Vilken mörk skönhet, hoppas han finner ett bra och livslångt hem :)
Har han hittat ett ham nu?
Ja hur går det för Zeals bror att hitta något hem. Är han som sin bror kommer han passa hos vem som helst. =)
Ja är han som sin bror så skulle han passa bra här:) Zeal visade upp sig ordentligt igår, den lilla goa björnen:)

vilken snygging :$
Antares tackar för komplimangerna. Han är faktiskt en riktig liten nallebjörn som älskar att sova i famnen. Han har fått ett nytt hem nu, och flyttar inom kort!
Vad skönt att han har fått ett hem. =))
Härligt att höra, men tråkigt för mig:)

Han är jättefin :)