Illerträff i Uppsala, 22/7
22 JULI ILLERTRÄFF I STADSPARKEN, UPPSALA
Den 22 Juli kl 13.00 samlas vi i Stadsparken i Uppsala för en sommarträff. Ta med filt att sitta på och picknickkorg, föreningen bjuder på fika och förfriskningar. Vi ska också försöka ordna solskydd för illrarna. Alla är välkomna, både med eller utan illrar!
OBS! Ni glömmer väl inte att kolla era illrar efter öronskabb innan ni tar med dem till träffen?
Bild från träffen vi hade tidigare i år, vi hoppas på bättre väder nu bara ;)
det skulle vara trevligt, se om jag kna komma :)
Puttar lite då det närmar sig helgen.
Jag ser nu att jag tyvärr inte kan komma, ska åka på semester, hoppas det snart blir träff i uppsala igen, kanske till hösten :)

jag lär ju då komma :)
Vi kommer nog också :)
Synd att det var den veckan… om det varit veckan efter hade jag kunnat komma…men men
#5 Jag hörde att där skulle vara med massa valpar…hur många tar du med dig hem? Hehe
#7 Tja.. Hur många valpar får det plats om man fyller 3 transportburar? ;D
# 8. Det får plats mååånga valpar om det är stora burar, annars har jag några burar du kan låna
Med så många valpar kommer Mistluret att ha o göra…Hehe
#9 Jag kom på att jag har en fjärde på vinden! Men jag lånar gärna ett par av dig ;D Ju fler, desto bättre!
Haha, ja, stackarn kommer säkert tappa rösten!
# 10. 4 burar kan ju räcka långt.
Om hon blir hes så får ni ju lugn och ro..hehe
Nu är det inte långt kvar! Hoppas många kommer :D

ser ut som att även jag kommer :) har abstinens:p
#13 Kul! :D
kan ju nämna att man inte behöver anmäla sig å de kostar inget, är bara att dyka upp :)
Det verkar komma ganska många dit.
Jag ska tydligen oxo dit, får åka med vanja & martin :)
Imorgon är det dags, vi åker redan kl. 9 hemifrån! Puh.. :D
# 18. Det blir en lång dag för er 
#19 Ja, verkligen! Men det är roligt :D Måndag däremot kommer bli mindre roligt.. första arbetsdagen efter semester..

#20 men stackare :P
#21 Äh, det är gött att komma tillbaka i vanlig ordning igen :D

#22 åhh, du e ju galen :P haha, jag får svindel bara jag tänker på skolan :P haha
#23 Jag vet! :D Jag är lite småknäpp, men jag älskar mitt jobb :D

åh..vad härligt!:D vad jobbar du med?=)
#25 Jag är personlig assistent :)
Idag är det dags! :D
strålande sol, snart bär det av :)

# 26
ååh..vad roligt! ja, det är någonting som jag med skulle kunna tänka mig att jobba med=)
japp…nu är det snart dax:D
Ha så trevligt på eran träff idag hoppas den blir underbar för det hoppas jag att våran här i timrå hemma hos mig blir=)

hepp..blev inget för mej iaf:(
hur var träffen ? =)
#31 Vi har precis kommit hem! :) Det var jättetrevligt, definitivt värt 60 mil ;D
Bilder finns uppe nu på www.illervanner.se !
#33. Hur många valpar fick du med dig hem?
#34 Det blev faktiskt inga alls :D Men det var nära att jag kidnappade 7 stycken..
hihi :D