Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 261 ggr
skrollan
0

Ute i sista sekund.

Jag ska nämnligen förbi ikea snart. Och det var någon här inne som la ut en tråd om att ikea hade bra djursaker, och jag blev förtjust i dom små hörnlådorna som man kunde ha till bajslådor. Men jag hittade dom inte sist jag var på ikea, ska dom inte vara under djurhörnan? Någon som vet? Behöver hjälp lite fort :)

smurfb
0

De är på barnavdelningen

ViktorMarina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, de finns på barnavdelningen, och är till för förvaring.. De heter trofast och kostar 19:-. Om du menar lådorna jag menar, kika bilden.. :)

skrollan
0

Den ser stor ut, det var jätte små och låga som var trekantiga som man sköt in i ett hörn eller kunde ha i transportburen.. Hmm.

ViktorMarina
0

Hmm, njääaaaee då är det nog inte på IKEA.. vet bara av de där lådorna, och en kattlåda de gjort nyligen men den är också fyrkantig.. Kan det ha varit nån annanstans? Vi har en hörnlåda som ser ut ungefär som du beskriver, och den är köpt på en vanlig djuraffär för typ 45:..

skrollan
0

ja, för att det var någon som la in en tråd om ikea saker som man kunde köpa, det var hängare, kattlåda + spade, soffa för djur och en massa saker, och personen gjorde ett rum på datorn med sakerna också. Någon som vet ?

ViktorMarina
0

Har puttat upp en tråd med en lista på saker, kan det vara den?

skrollan
0

nej, det var tydligen inte den listan, men jag trodde också det när jag fick upp den, men hittar dem inte =( den skulle kosta 19 kr som den du visade men vara trekantig, men jag får köta den, bättre än ingentng. Tusen tack för hjälpen iaf :D

ViktorMarina
0

Okej.. men vad konstigt, jag känner inte igen nån sån låda.. Men den kanske dyker upp en dag :) Jaadå, det var så lite så!

skrollan
0

men nu kom jag på, det var visst på ikea, för att hundsvansarna som var klkädhängare var med på listan och en slimgrön kattlåda och massa. Sedan hade personen gjort av paint eller något hur rummet skulle se ut med alla sakerna som hittats på ikea :)

Sara
0

Jag vet vilken tråd du menar men jag hittar den inte.

Sara

Sara
0

Hittade den! Skrattande

Tråden heter: Ikea hänger med :)

Sara

skrollan
0

tack för putten sara. Men det fans inte där, tror det är jag som sitter och lurar er. Har missförstårr allt. Men tack för all hjälp :)

sarae
0

#12 lådan du tänker på e nog från ÖB. röd el blå med vita kanter + spade till.

skrollan
0

kanske, jag ska kolla ) tack