För den som snart får hem en iller.
Kikade runt på internet och hittade lite saker ganska så billigt som kan vara bra att ha när man får hem sin första iller. Tänkte att det kanske fanns någon mer här inne som kunde uppskatta dessa.
"egen badhandduk till din iller kanske?"-hjärta
"egen badhandduk till din iller kanske"- olika färger
Grymt tiia! kanon smart!
hittade tyvärr inte allt som man behöver i början :) så om du hittar ngt kan du ju slänga in en länk här du med :D

Fick hem våran första iller igår kväll så jag hittade en del av "Dina" grejer som jag skulle vilja köpa inom kort ;o) Mycket bra tiiia!! =)

hmm finns det inte en artikel om vad man bör ha köpt före maan hämtat hem illern? har för mig att jag sett en… Men i vilket fall så var det bra tiia att du skrev det =)
Jo det finns en artikel där det står vad man bör ha innan man får hem sin iller. men inte vart. det var därför jag gjorde länkarna på den här tråden
(när vi skaffade Dior visste jag precis vad vi skulle ha, men vi hittade det ingenstanns :))
#3 kul att de är till hjälp :D
*puttar ifall ngn vill läsa*
Jättebra lista för den som ska skaffa iller.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jättefiffigt tiiia. Har själv kollat runt efter liknande grejer. Men nu slipper jag fortsätta leta. Bra jobbat! :)
Bra jobbat :) Kul
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Man får nästan ta en sväng på barnavdelningen på IKEA nån dag, finns ju hur mycket skoj som helst där faktiskt.
å va bra !! *bokmärk* 

Bra lista.
Minifångst skulle jag dock inte rekommendera. Det är ju ett sånt där finmaskigt nät. Mina illrar fastnar i sånt nät med klorna om/när klorna är lite för långa. Livsfarligt om de blir hängande och mycket plågsamt. Samma sak gäller sånt "nät" som finns som innerfoder i jackor och vissa träningsbyxor. Se upp!!!

#13: Hos mig har de där minifångst fungerat hur bra som helst. Fast jag har min liggandes på golvet. Kanske blir det skillnad om man hänger dem. Jag vet inte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag har "storfångst" å den funkar kalas, har den mest som leksaks förvaring, då det bara e stitch som gillar att sova i "bottenvåningen"
*puttar*
nu börjar ju valpperioden igen :)
såg nu att alla länkar inte fungerar längre, kanske har de försvunnit ur sortimentet eller bytt adress?!?
puttar åt fruttisen
Den här är ju väldigt aktuell för de som ska illrar nu i sommar och höst.

puttar
Den är fortfarande väldigt aktuell. =))) Så den kan vara bra för alla nya illerägare =)
putt

haha, jag tror kitty fått puttar sjukan. Nu har jag sett puttar i varenda tråd :-)
Men det smittar, så jag puttar jag med ;-)
Audiatur et altera pars
Tsss… Kitty försöker bara komma med på listan över flest inlägg. 
Sara
åhh, när får vi se den listan igen :)

Aha, det är det hon gör. Kanske dax att visa en sådan igen. ;-)
Audiatur et altera pars

Puttar upp lite.. Kan det vara den här listan du menar skrollan?
ja, det är den tror jag. ska jag kolla, hoppas jag inte missförstått bara. tack :D
Jag skulle vilja ha en sådan där transportväska, men det finns garanterat inte på Rusta i Karlstad..
tråkigt, någon som vet om dom är bra? :)
Jag har ingen aning, men det känns mer praktiskt än en vanlig transportbur om man ska gå en lite längre promenad till en kompis eller ta bussen en sväng..
ja, det är klart :D
De har funnits i linköping på rusta, och de kändes rätt stabila när jag kände på dem.
dom är säkert bra =)

pratar ni om transportväska med dragkedja? enda nackdelen är väl om man har en iller som vet hur sådana ska öppnas :P
#36 exakt! mina öppnar sånna på nolltid. och låser man den så kraffsar de bara loss heeeela dragkedjan..så inget för mig ;)