Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 4400 ggr
blade.carro
0

Illervalp hona söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min Iller pågrund utav att pojkvännen fått allergiska reaktioner :( Med en tår i ögat behöver denna mysiga roliga underbara tjej ett långvarig hem där det kanske finns fler kompisar lr att hon hamnar hos Någon som haft Iller förut och vet vad som krävs! Hon gillar hundar som hon gärna försöker busa med :) å andra djur fungerar oxå bra. Hon har sin trygghet.. Buren, hennes bur är den som hon sover i på natten, samt där i finns sov, mat/vattenskål och toalettlåda Med rizzla medföljer oxå massa roliga leksaker och en stor sluten toalettlåda att använda när hon är på vift utanför buren. Skulle detta låta intressant så hör av dig på PM! Vill att min ängel får de bästa!

blade.carro
0

Vill oxå tillägga att hon är köpt från Gotland hos Murgrönans Illeruppfödning !:)

JossanH
0

Vill bara påminna om att buren måste vara 5 kvm stor för att man lagligt ska få ha illern instängd. Hoppas Rizzla hittar ett nytt hem snart :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

blade.carro
0

Okey ! Men hon sover bara i den sen är Hon ute hela dagarna

SwilMer
0

Du har ett PM :)

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

[majsan&melvin]
0

du har ett pm:)

catchic
0

Var finns denna sötnosen?

Grodan
0

Västerås tror jag

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

keewee90
0

massa pm men inget besked om hon är kvar… =/
hur går det för er?

UlrikaD
0

Hoppas hon hittar ett hem nu som är för evigt. Måste vara jobbigt att flytta och sen bara kunna bo kvar en månad innan man måste flytta igen.

Så håller tassarna att det ordnat sig för tjejen nu.

Ferret Girl
0

Vart bor du och hur mycket kostar hon? Mvh Renée

nyakillen
0

Hej,

Jag är mycket intresserad om din iller är fortfarande tillgänglig. Jag flyttade nyligen till Sverige från USA och jag bor med min pojkvän. Ursäkta min svenska Jag använder Google Translate.

Vänligen kontakta mig om hon fortfarande finns och jag kan ge dig information om mig själv.

Nussen
0

Å så lik min lilla Strumpa