Iller iFokus

Iller

Etikett: avel
Läst 424 ggr
AmmiG
0

Pyret söker brunstig brun herre...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pyret, en brun hona född 2004, söker en brunstig brun hane med väl markerad mask, så lik den naturliga teckningen som möjligt. Pyret har flera illrar bakom sig som blivit omkring 10 år.

Bakom hanen ska det finnas illrar, som blivit minst sju år och saknar känd ärftlig sjukdomshistoria. Alla illrar bakom behöver ej nått 7 år. Ju fler dess bättre, enär jag är ute efter ålder och den vilda illerns
utseende.

Har du en passande kille, som du kan tänka dig låna ut. Så kan du kontakta mig via PM eller email iller@gotland.com

Faxlin
0

Stilig tös du har där Ammi. Hoppas vi kan hitta en stilig fästman till henne som har gamla förfäder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Det hoppas jag med, samtidigt är jag inte säker på om vi har några tänkbara linjer med aktiva herrar. Pyret vill iaf gärna träffa en kille…Skrattande

Veronica
0

Vad snygg hon är, syrran =) Broder Klumpen har det kul med Mini i sovrummet just nu, bara att hålla tummarna för att det blir nått av det. Men han är väldigt duktig, hittar rätt på en gång, och håller på i 3 (!) timmar per gång….det är uthållighet det!!!!!

Amor vincit omnia

AmmiG
0

Den killen vet att göra jobbet ordentligt…eller oxå har han hört att du tänker plocka av honom kulorna, så han tar vara på tillfällena nu! Det är ju synd att man inte kan använda honom. Han har ju allt jag söker, hos en kille åt Pyret…

AmmiG
0

Hur går det för broder Klumpen och Mini? Sweetie och Rambo har inte tröttnat på varandra än.

Mangafreak
0

#3 Håller med dig, snacka om uthållighet :)

Har det hänt något mellan Klumpen och Stella ännu då? Eller håller hon på sig fortfarande :)

Mamma har bokat bil, men hoppas fortfarande på att kunna flyga istället. Men om hon inte kan ta flyget så kommer hon troligen förbi lagom till påsk :) Så då får ni paketera Stella i ett vackert påskägg med band runt :)

Veronica
0

När jag satte ihop Klumpen med Mini idag så brydde han sig inte om henne, nosade henne i ändan lite, men sprang sedan iväg och gjorde annat. Så tydligen så är han färdig med henne nu =)

Bara att vänta på Stella =) Skickar med ett kort (lite suddigt) så ni kan se hur svullen hon är =) VARNING FÖR KÄNSLIGA MEDLEMMAR!!! =)))

Amor vincit omnia

Mangafreak
0

När hon ser ut så där så kan hon komma upp riktigt snabbt, allt från tolv timmar och framåt :) så förhoppningsvis så ska det gå snabbt för henne att bli redo att kurtisera med den vackra pojken :)

Veronica
0

Får hoppas på det då så det inte stannar av som på Mini. Jag tror att det var pga att Klumpen var och drog i henne som det stannade ett tag (tog ju drygt 1,5 månad innan hon var redo), hoppas att Lego kan hålla sig i skinnet när han bråkar med henne……det är ju lugnt mellan Lillan/Mini och Stella nu. Stella finns oftast fortfarande under databordet, men gör små upptäcksfärder när de andra sover =) Men jag får fortfarande locka fram henne med vetegroddolja om jag ska ha tag i henne =)

Amor vincit omnia

AmmiG
0

Jo, tjejen vet hur hon ska bära sig åt för att få gotta. Blir hon inte klar, så blir hon inte…då får jag/vi ta en sväng senare och hämta upp henne. Sen vet jag ju inte om jag får möjlighet att ta flyget ännu.

Pillow
0

Här är lite bilder på Gordon! =) hoppas du tycker han är snygg! =)

Pillow
0

.

Pillow
0

här särar han lite! haha..