Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 743 ggr
todde
0

Ska du kanske köpa en iller?

Peach Fuzz i manga del 1-3

Skriver av Lindsay Cibos och Jared Hoges i USA. S/V och bilderna är i japansk sak.

Amanda Keller är 9år som ha en husdjur. Vad inte vad för djur. Det är från affären som Amanda köper en djur. En illern vid namn Peach.

Peach, illern tror att hon är av kunglig börd. Hon ville inte bort från undersåtar i affären. Peachs nya liv hemma hos Amandas kommer det nya livet för den Hennes Illerhöghet Peach.

För att det nya husdjurs ägare i en instruktion. Innan du köper en iller.

-Jag läser i olika manga för att läsa enkelt "böcker". Pga Afasi efter av tillfälligt fått stroke.-

enbartmalin
2

Jag har väldigt svårt att förstå det du skriver.. :/

Hälsningar Malin

sotlynx
0

Jag tolkar det som ett boktips!

Jag har alla tre delarna, och det är faktiskt ganska bra och underhållande läsning. Tror att det kan vara bra infoböcker för framför allt yngre nyblivna illerägare. Härliga bilder och en hel del nyttigt om illrar och deras beteende i allmänhet. ( ..Och jag är verkligen ingen fan av varken serier eller manga.. ) Författaren har en hög med egna illrar om jag inte missminner mig. Det var några år sedan jag köpte böckerna. Kan tillägga att dom finns i skolbibblot på min skola och att dom varit flitigt utlånade i flera år till både killar och tjejer i åldrarna 9-13.

UlrikaD
0

Jag såg dem för längesen på biblioteket också. Långt innan jag själv hade illrar. Hade helt glömt av dem, kanske ska leta upp de böckerna igen:)

sotlynx
0

Gör det! Feel good manga! :)