2 tjejer vill ha egna hem
Här va alla valpar bokade… ehände en sak som gjorde att jag drog mig ur de ena köpet. Så nu har jag 2 töser som vill ha varsett hem.
Båda är viltfägade ganska mörka.
Idun är ett litet monster.
Hon är jätte snäll men bits gärna och vill INTE vara still många sekunder :P
Syrran Edda är raka motsatsen. Hon älskar kel och gos och sätter inte tänderna i en i tid och otid :P
Dom är vana vid barn, hundar och katter.
Dom är vacinerade och chipade.
bilder kommer….
Hur gamla är de??
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Du har möjligtvis inte något foto på pluttisarna?
Mvh Jenny

Kanske är även jag intresserad…
Har varit på jakt ett tag.
Stort + för mig att de är katt och barnvan! :)
Vart bor du? Och vad tar du för en? :)

åå valparna är såå söta.. göran har varit där och lekt idag…

strumpan, det är Bostons uppfödare ;) och bostons föräldrar?
#7 Jaha! Underbara Boston! Då lär det inte vara "dåliga" pälsar det där inte! VILL HA!!!!
Mvh Jenny
Dom är 10 veckor.
Jag messar dig strumpan :)
kul att höra att ni gillar "mina" valpar. Gör mig liiiiiite stolt mohahah.
och veslan, de e helsyskon :)

Min valp kommer ifrån den kullen!

#11 & #12 Så fina valparna är!:D Edda är ju supersöt!=) Hade rätt häftigt namn också :P Av beskrivningen så lät hon ju underbar dessutom =) De hade väldigt vacker färg!
sååå söta :D
Sparat ner bilden på Edda för att visa familjen :-) Hon är grymt fin…
#16 Ja, mörkt viltfärgade är ju superfint =) Blev kär direkt!=) Kan tänka mig att de andra är minst lika fina :D Edda såg så snäll ut också!
dom är otoligt fina när dom är extra mörka :D

#20 nåw vilken söt liten knubbis :)
putt:)

Huga vilka sötisar=), man vart små sugen på Edda, vill ha en liten gos iller för man har redan ett riktigt busfrö redan hehe*slår mej på fingrararna* 
#23 håller emd ;)
Hoppas allt går bra för töserna
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Edda flyttar till min uppväxt stad lund :D hehe lite roligt. Nu e de bara Idun kvar. Finns juh en del intreserade. Men man ska hitta DET hemmet :)
Vad kul för dig. Hoppas det löser sig och lycka till =)
Verkar som jag lagt beslag på monstret Idun då. Skulle komma i eftermiddag nångång så känner mig ruggigt nervös. Första illern heh.
Edit: Och där dem den lilla tösen, Snokar just nu runt i mitt sovrum, och passade direkt på att kissa i ena hörnan för säkerhets skull. Ska se om jag kan fixa bilder :)
lycka till :)
Hon passade snabbt på att bita brorsan i näsan så han började blöda litegrann. Han fick endå varningen att akta näsan. :)
här hemma måste man akta näsan för skrollan, men inte för groggie :)