OT Plugga på högskola?
Snart är det sista dag att anmäla sig till högskoleutbildning i höst. Någon som sökt/ ska söka någon ny utbildning? *nyfiken* Själv har jag sökt till djursjukvårdarprogrammet på SLU.

Jag har sökt till Internetteknologi här på högskolan i Gävle. hoppas jag kommer in :)

KTH Bioteknik civilingenjörsprogram hoppas hoppas hoppas att jag kommer in :D

Har en kandidat i naionalekonnomi och i år söker jag masterprogram i samma ämne och eventuellt forskartjänster inom nationalekonomi. Min kille kommer oxå söka djursjukvårdarprogrammet…

Fler som tänkt plugga i höst?
jag fortsätter plugga på civilekonom programmet *suck*
Jag har sökt socionomprogrammet till hösten..förhoppningsvis kommer jag in..om inte får det bli till våren.

Till hösten fortsätter jag civilekonomprogrammet på HIG… med handelsrättligöversiktskurs.. låter för en gång skull lite intressant.

Jag hittas lättast på pedagogen nästa höst också 
Lärarprogrammet 2:a året
Carpe Diem

#8 Imponerande! Jag läste där ett tag också, men det var verkligen inget för mig… *ryser* Kul att du trivs bättre! :)

#9 Jag är lika imponerad jag!
Jag vet vad jag vill bli och arbeta med, och pedagogen är någonting man måste uthärda för att komma dit ;) Så ser jag det iaf! haha
Carpe Diem

Jag läser vidare på Uppsala universitet till receptarie. Termin 5 av 6 går av stapeln i höst.
Ska läsa två/tre kurser i sommar/höst..
Bla digitalbildredigering och två inom ämnet webbdesign. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Du är redig du Maria ;)
Du kan få rädda mina semesterbilde om du vill.. :)
Carpe Diem

*putt*
Enligt antagningsbesked 1 så är jag antagen till Högskolan i Gävle. 
Fler som sökt och kommit in?
Jag försöker kolla via hemsidan men den samarbetar inte med mig, visst inte bara jag som vill kolla hur det gått 

Jag kom in! 
Gjorde ja med :) Grattis till er alla andra som oxå kom in :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Grattis=)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
NinaS Då syns vi i höst ;) Lyckades äntligen logga in och se att jag också kommit in 

#19 Vad kul! 
jag fortsätter andra året på barn & fritid ;)
Jag ville läsa digitalbildredigering (samma som tottsigirl), men jag har för dåliga betyg, så det sket sig. Är reserv på plats 92. Det låter lovande. Eller inte.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag fortsätter på sjuksköterskeprogrammet, tredje terminen. Dags för praktik på sjukhuset!
Jag har sökt 5 poäng Industridesign på distans (kvartsfart).

jag ska läsa designingengör i skövde

# 25 så du kom in i skövde? dags att besöka mina bäbisar sen då ;)