Hugger tag i håret.
Jag vaknade i natt av att evelina drog i mitt hår, hon åkte ner på golvet sen gjorde hon inte mer.
Nu kom hon när jag låg i soffan och tog tag i mitt hår å slet och ruskade på kroppen. om jag tar i henne och för henne mot håret gör hon samma sak utan att tveka, samma sak gäller ögonbrynen och ögonfransarna, och det gör ONT!
varför gör hon detta?
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Hon kanske tar håret som att det är ett pälsdjur och att hon måste "döda" det. Jag har haft djur som gjort det fast inte med håret. mins inte om det var kläder eller vad det nu var….det var länge sedan.
Det där vet jag inte varför de gör. Kanske samma sak som Tengil gjorde när han försökte bita huvudet av ormen.
Låter helt klart jobbigt. har du testat att pensla ögonbrynen och tvätta håret med senap eller något annat de tycker smakar illa?

Berit brukar bygga bo i mitt hår när vi sover, hon kanske tror att hon kan använda det till bomaterial??=P hehe
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
haha, mysigt att ha senap i håret opch ögonbrynen. Du får testa att ha det där nere Falo ;)
#4: hur trodde du jag fått honom att sluta då?
Haha, Ja det är klart. Då ska vi nog följa ditt råd ;)
Detta gör Kahn, Nanooq och Tiffanie på mig, men oftast bara om jag har håret i hästsvans. Då biter dom tag om snodden och drar, men dom har aldrig skadat mig på något sätt, och har jag håret rakt ned, så rör dom det inte.
hihi :D

min tycker att det är kul att sno in sig i saker, inklusive håret :)
Våra gillar att trycka in huvudet i håret och snurra runt och sniffa.
putt
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus