iller tös är i behov av nytt hem
hejsan
tyvärr är det så att känner att jag försummar min lilla älskling,
då jag fått jobb ock jobbar alldeles för många timmar för att lämna henne ensam, tycker inte alls att det är rättvist mot henne.
så har därför bestämt mej för att försöka hitta det bästa möjliga hem till henne.
Pyret är en fin hona på snart 3 år.
hon älsakar att busa med allt från golv moppen till sina egna leksaker.
sitter man i soffan o kollar tv kommer hon gärna upp ock gosar.
hon är inte 100% rumsren.
hon har stamtavla
vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, kom hemskt gärna med frågor!
Åh alla illrar bara är ju så söta! Jag hoppas du hittar ett bra hem till henne :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
hur är hon annars när det kommer till att bitas? är det på lek eller är det lite hela tiden?
har hon varit med andra djur eller är det meningen hon ska vara ensam?
bra saker att skriva med är vart hon finns, hur mycket du ska ha för henne, vad man får med och sådant:)
ah, vi finns i helsingborg.
massa leksaker, en kiss/bajs låda, hennes favorit filt ock lite annat.
jag vill bara att hon ska få det så bra som möjligt, pengar har inte så stor betydelse
#3 då kan vi inte ta henne. vi har en tjej här hemma på 6 år i April. så om hon inte gillar andra honom är det dumt att åka och hämta henne o i värsta fall kommer hon tillbaka igen 
ja jo de e lite dumt
Har hon träffat många andra honor som hon inte fungerat med? Oftast tror jag det rör sig om personkemi (illerkemi kanske man ska säga ;)) och illrarna kan funka bra med andra illrar. Har sett enstaka fall där någon iller helt enkelt inte har kunnat vänjas med de befintliga illrarna i hemmet. Men det är klart, det är kanske dumt att försöka med en 6 åring då hon nog behöver en lugn sammanföring :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 jo det kände vi oxo. hon börjar bli lite gammal och så… kanske är bäst att låta henne få vara ensam tills det är dags att somna in för henne. det lär dock ta ett par år till *peppar peppar* för det är krut i henne fortfarande :p men hon gillar lunget tror jag.
Har hon fortfarande inte hittat något hem ?
Jag är intresserad av att få hem en till iller då min hane blivit ensam (pga döds sjukdomar bland mina två honor, bara med två månaders mellanrum.. tyvärr
) och eftersom att han alltid bott tillsammans med en annan iller tror jag han känner sig lite ensam trotts att jag är hemma i princip helatiden (pluggar distans).
Hör jättegärna av dig till min mail så kan vi prata mer där kanske?
Aalishia@hotmail.com
Mvh Alicia
Hejhej, jag undrar om du fortfarande har kvar henne? I så fall är jag väldigt intresserad av henne!