Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 586 ggr
lizzu
0

Hem åt iller finns här!

Hejsan all lyckligt lottade iller ägare. 

Jag har vart iller lös i snart ett år och det har vart fruktansvärt tomt, anledningen är att mina två honor dog i samma sjukdom med två månaders mellanrum och min hane blev deprimerad och ensam så han omplacerades till en kompis och hennes illrar. (Det var ett otroligt jobbigt halvår för mig). 

Men efter ett år av tystnad och bus så känner jag att det här inte funkar, att vara iller ägare är bland det bästa, mysigaste (och ibland jobbigaste, haha) jag har upplevt och jag saknar det och jag tror att många av er kan förstå vad jag menar.
Det är just därför sätter jag ut denna annons, jag vill ge en iller en ny chans att hitta ett bra livslångt hem!

Jag har alltid låtit mina illrar springa fritt hemma, det är en självklarhet för mig. Jag har allt som behövs och 6 års kunskap av illrar, jag har dessutom fått hålla små lektioner/föreläsningar om illrar på min gamla skola.

Har ni en omplacerings iller som är i behov av ett nytt hem så tveka inte att höra av er, fråga hur mycket ni vill osv.

Eftersom att jag inte längre är så aktiv på iFokus så nås jag främst på min mail.
Aalishia@hotmail.com

UlrikaD
0

Förstår om du vill ha iller igen, vem hade inte velat ha det:)

Men i denna annonsen står det att du inte har någon iller hemma nu, men i den andra säljes annonsen du svarade i står det att du har en ensam hane.

Kanske är bra att förtydliga det i och med att en del vill ha sällskap till sin iller, och en del vill omplacera till ensamhem.

Lycka till.

lizzu
0

Precis, har man en gång haft iller funkar det inte så bra utan ;)

Mitt misstag, absolut.  Skickade iväg ett mejl till personen i annonsen istället!

Tack så mycket!