Iller iFokus

Iller

Etikett: medlemmars-illrar
Läst 394 ggr
sezierra
0

Strömavbrott och utan illerifokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gör man om strömen går och man inte kan komma ut på nätet? Jo man tar och motionerar sitt lilla busdjur! :D

Jag hade även en kamera till hands så det får bli några bilder på Nova, fast utan glasslådan den här gången. ^^

Bild Nova i gröngräset! :)

sezierra
0

Tittar snält i kameran så att man kan få återgå till att leka i gröngräset. :)

sezierra
0

Kolla svansen!

sezierra
0

Och så här avslutades promenaden. Varför gå själv när man kan lifta ^^

Faxlin
0

haha, utan iller.ifokus. Snacka om abstinens. hihi

Underbara kort du fick på henne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Huga vilken sötis=) jag bara älskar helbruna nosar*smälter*Räcka ut tungan

sezierra
0

#4 Jag har blivit fullständigt beroende! Det satte sig ordentligt sen urspårarnatten sen så var jag fast! :) Men promenaden gick faktiskt bra fast hon var ganska rädd för motorcyklarna som körde förbi och hon var enormt nyfiken på de spanska sniglarna men dem tyckte jag att hon inte skulle umgås med! :S

#5 Vist är det gulligt! Fast jag såg det inte förrän när jag var hemma med henne ^^

sezierra
0

putt

ViktorMarina
0

Åh så otroligt söt hon är!

babsan
0

gu vad sööt :D

sezierra
0

Vad kul att fler än jag tycker hon är söt :) Jag har börjat fundera på om jag blivit fullkomligt besatt av min älskling ^^

Vi var ute en kort tur idag också och det går faktiskt mycket bättre nu sedan jag ordnade den provisoriska selen (hon har den på bilderna), snygg är den inte med hårsnoddar surrade överralt för att hon inte ska åla ur den men å andra sidan så tycks hon tycka bättre om den här än iller selen. Hoppas hon växer i den eller så får den ligga tills jag får hem en större iller senar när det blir dags att kaffa en till :)