Dagens favorit
Symaskinen går varm här, fungerar som terapi när det händer mycket och iom Tottes flytt känns allt lite påfrestande minst sagt.
Det blir nästan bara diverse illersaker, framförallt sovsaker!
Eftersom pälsarna tagit över diverse möbler och köksskåp har jag nu sytt inredning som passar, bla till en tjejernas favoritlåda (den på bilden, ursäkta upplösningen blev knas när jag laddade över).
Det jag egentligen vill säga är att jag "råkade" sy en leksak av resterna som alla blir som galna av, enklare att sy kan man nog inte hitta!
Laddar upp mått och bild under :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Stuvbitarna var lite snea och så men ca 8 x 36 cm sen bara att sy ihop alla sidorna utom den ena kortsidan, fylla med vadd eller vad man har, vända in sista sidan och sy över. Då bidde det en brottare ;)

Mycket mysko, bilderna ser ut som på mobilen här men inte i datorn!
Det kan jag tänka mig! Perfekt att hålla runt och brottas med! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#3 Den är fortfarande populär och har förökat sej, även sovsakerna har blivit 13 fler, tur att det börjar bli dåligt med tråd hehe..
Oj, du har hunnit sy mycket nytt och roligt du! 
Låter väldigt ambitiöst måste jag säga!
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

#5 Det mesta är väldigt enkla modeller som inte tar många minuter om man gjort samma förr! :) Tänkte att ni får med er lite, sovsaker kan man aldrig få för mkt av.
Åh vad snällt! :) det låter väldigt bra! Efter ett tag så kommer det nog ligga illersaker överallt hemma :)
#5, 6 Nu blev jag nyfiken, ska Totte få flytta till er?
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#8 Det är planen! På söndag får vi iaf besök och om det går som vi hoppas så följer Totte med neråt :)
#8 Precis som Veronica sa så ska vi åka upp till henne på söndag på besök och så hoppas vi på att allt går som vi vill. :)
# 9, 10 Vad roligt och sorgligt. Sorgligt för Veronica som omplacerar Totte, men ibland får illerns bästa gå före sig själv. Roligt för Clementinbarn att få chansen att bli illerägare. Jag antar att ni har bra kontakt mellan varandra men är det något vet du vart jag finns, Clementinbarn. Håller tummen för att allt går bra.
#11 Ja visst är det sorgligt för Veronica att Totte inte kunde stanna hos henne och hennes andra illrar! Men vi tycker att det ska bli väldigt spännande att få bli illerägare på riktigt!
Det är väldigt snällt av dig Nettan att vi får rådfråga hos dig om vi behöver hjälp. 

#11 Det är så sjukt tråkigt så det är sanslöst, jag föll för Totte vid första ögonskast och han är verkligen en av de mest härliga illrar jag träffat så att omplacera är skit rent ut sagt.
..Men verkligheten kom i kapp och jag vet ju att alla inblandade kan få det bättre på det här viset och det förtjänar dom också.
Att jag sedan tror mej ha hittat världens bästa nya hem till Totten gör det hela så mycket enklare! Inte för att han skulle få flytta annars men ändå..
Trodde faktiskt inte att situationen herrarna emellen kunde bli värre men igår slet Oliwer bort kabeln som var fäst vid tröskeln in till Totte när han blev triggad, andra gången den här veckan..
#13 Det är inget konstigt alls om det känns skit, han är väl trotsallt som en familjemedlem för dig. Men du ska veta att om han nu följer med oss hem så får du självklart komma och hälsa på honom om du skulle vilja det! Och vi kommer fortsätta hålla kontakten och skicka bilder på honom och sådär sålänge du vill det, så han kommer inte försvinna ifrån dig helt. :)
#13 Jag fick ett väldigt bra intryck av Clementinbarn när dom var här. Ingen av dom var rädda för illrarna, dom fick några nafs utav dom, illrarna var över högt och lågt och väldigt uppspelta. Det märktes att båda var vana vid djur för ingen av dom tvekade att plocka med illrarna. Båda sökte upp illrarna när dom började gå och lägga sig, bara för att få gosa lite till. Jag fick också svara på många frågor om allt mellan himmel och jord om just iller. Så min magkänsla sa att det kan bli ett bra hem, ett sånt jag skulle kunna tänka mig att sälja valp till.
#15 Det där var trevlig att läsa måste vi allt säga! 
Alltid kul att få positiv "respons" på hurdan man är eller så 
Vi hoppas att Veronica ska tycka om oss när hon träffar oss i verkligheten också!
#16 Det tror jag att hon får :-)) Lycka till!
Nu har vi varit hemma en liten stund och tänkte därför berätta lite hur det går!
Totte har visat oss att han vet hur man öppnar köksluckor, dock så fick han inte upp våra!
Han visade oss även ett stort hål i köket under köksluckorna till ett stort hörnrum som vi inte visste existerade. Har täckt igen det lite provisoriskt medan vi ska fixa något bättre att täcka igen det med. 
Allt har gått bra på resan hem och han har nu sniffat runt överallt och lagt sig för att sova i sin gröna filt!
Åh vackra totte!!! Hoppas allt kommer gå bra :) så kul för er!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Fina, fina Totte 
#19 & #20 Totte är en riktig söting som verkligen har charmat oss här hemma! 
Han spenderar väldigt mycket tid till sovandet, t.ex. så ligger han just nu och sover i sin tunnel