Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 231 ggr
Faxlin
0

Brunsten lyser med sin frånvaro

Ja, här sitter man nu med en brunstig hane och en tös som fortfarande håller på sig. Inte ett tecken på brunst så långt ögat når. Någon som har något bra tips på hur man får tjejen att förstå att det är dags att bli brunstig nuuuuuu. hihi
Att prata med henne fungerar inte, en slick på näsan är vad jag får till svar. fniss

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Fixa så det blir varmt & ljust hos henne.

Brukar dem inte bli burnstiga då?

Men jag kan ha helt fel. Kyss

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jo då, det brukar de. Men de har de så varmt och ljust så det är på gränsen till medelhanvs värme där-. hihi
Okej, kanske inte riktigt så varmt, men i alla fall har de det varmt och skönt inne i Mattias rum.
Så vad göra. Jag fortsätter be henne snällt. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Du får visa upp Beldin för henne, så hon får lukta på väldoften. Skrattande Det kanske skulle få fart på henne.

Faxlin
0

Hans "väldoft" finns ju i hela huset. *Asg* Men du har självklart rätt. Ska testa det. Har låtit dem lukta på varandra genom galler. Men inget mer. Ska kanske låta dem snosa lite mer direkt i stället.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Det kan nog vara bra att ha galler emellan, annars kan han försöka fast hon inte vill och då kan det bli stressigt för båda två.

Men låt henne nosa på honom lite då och då. Så får vi se om hon tänker fortsätta hålla på sig.

Faxlin
0

Ja det här är nog enda gången som jag går och hoppas på att någon av mina "barn" inte ska hålla på sig. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hur går det åsa. Verkar tösen bli brunstig eller är hon lika envis än och håller på sig.?? Skrattande

Faxlin
0

Hon håller på sig värre än värsta nunnan här hemma. Snart skickar jag henne till Vadstena kloster. hihihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hehehe. Tänk om det vore så enkelt. =) Vad gör man om hon inte kommer in i brunsten? Kan det vara farligt eller kommer hon att komma in i den fast långt senare???

Faxlin
0

Det är inte farligt om de inte går i brunst. Enda faran med det är att de som vill ha valpar efter henne blir utan. ;-)
Men som sagt var, hon går nog i brunst, frågan är bara när.

Kiara vet jag sedan förrut om åren att hon är sen i brunst. Så hon går i brunst när andras honor har gått i brunst, blivid parad, och blivit skendräktiga och gått i brunst igen. hihi

Hade väl hoppas på att inte få två sena tjejer här hemma, men än så länge visar hon inga tecken alls. Ja, hon luktar lite mer. Men det gör ju henne inte brunstig tyvärr.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Har ni kvar hanen hemma eller har han fått åka hem tills hon kommer i brunst???

Faxlin
0

Nejdå han är kvar här hemma. Till min kära sambos stora sorg. Han har migrän ett par gånger i veckan sedan Beldin kom till oss.
Men han har ännu ej satt det i samband med att det kan vara Beldin som är felet. Hmm, hoppas han inte klurar ut det. Fast det är klart behöver ju inte vara Beldin heller. Vi har Beldin i iller rummet i källaren nu. Och inne i Malins rum. Så han borde inte bli störd av lukten.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Om det var Beldin som orsakade migrän hos din kära sambo, då borde han haft migrän hela tiden. Om det inte är så att den kommer när Malin och Beldin suttit framför TV:en.

Faxlin
0

Tror faktiskt det gör det. Eller när hon är runt och bär omkring på honom. Men jag har inte satt mig och jämfört när de kommer i samband med Beldin. Vill helst inte veta. hihi

Audiatur et altera pars