Quissan är bara för go och rar!
Vill bara berätta vad Que gjorde igår kväll. Att hon kommer upp om kvällarna och kollar att jag lagt mig vet jag. Har även misstänkt att hon är upp i sängen när jag somnat, för att kolla om jag är där.
Igår kom hon upp efter att jag släckt lampan, men innan jag hunnit somna. Låg alldeles stilla för att se vad hon gör, när hon tror att jag sover. Den goa rara tjejen, gick upp till ansiktet, nosade lite och gav mig fyra slickar på kinden. Sedan vände hon om och gick ner på golvet igen. Det var inte långt till glädjetårarna, efter den ömhetsgesten!

Men gud så sött 
En riktig godnattpuss 

Ohh, så sött. Vilken gullig tjej du fått hem Ammi.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa: Ja, helt ofattbart att den tjejen har gått lös som en furie på någon. Hon är den enda här hemma som jag vågar ha lös i sovrummet på natten.
När Admiralen var 1-2 år, gick han lös i samma rum som jag sov i. Men sedan började han ge små gosenyp, vilket jag inte uppskattade. Så då blev det slut med att dela sovrum.

Ja, inte är det kul med kärleksbett på natten inte.
Audiatur et altera pars
Men åå så sött gjort av henne!! Hon är nog väldigt lycklig att hon får vara hos dig
Hon verkar då verkligen älska sin matte!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Åsa: nää, inte alls kul. Det känns ju likadant som när man tar och nyper skinnet mellan två naglar. Ajajaj
Tack TottsiGirl, jag hoppas verkligen att hon är så lycklig som det verkar. Jag anar hur ledsen hennes förra ägare måste vara, över att inte kunde ha henne kvar.

haha, ja snacka om att hålla balansen där.
Audiatur et altera pars