Iller iFokus

Iller

Etiketter: tipsaccessoareraktiviteter
Läst 3982 ggr
Vegosessan
0

Organisationer som adopterar bort illrar.

Organisationer som adopterar bort illrar. 
Försöker uppmuntra folk att adoptera, istället för att köpa djur.

Vet ni några organisationer som adopterar bort just illrar?
/jag är själv är givetvis intresserad av att adoptera en. Oskyldig

Kärlek, ärlighet & respekt. ♥
/vegosessan.

Nussen
1

Så roligt att du vill adoptera en iller och uppmanar andra att göra det. Det är klart det roligaste och bästa vi gjort :)

Svenska Illervänner omplacerar illrar och har akuthem för illrar. Våran Hobbe nu 6 år kommer från dem  vi var akuthem åt honom, allt fungerade jättebra så han omplacerades till oss. Detta var 2009 . 2010 köpte vi en liten illertjej som kompis till honom efter att försökt med en annan omplacering men dom slogs och gillade inte alls varandra. Vi blev nog lite chockade så vi vågade inte testa med en till omplacering då. 2011 fick en tjej här inne på forumet som hjälper illrar att hitta nya ägare(ceciliaolucifer) ett samtal från ett djursjukhus där en iller blivit inlämnad. Vi hade turen att få honom och turen att våra illrar gillade honom.

Kolla på www.illervanner.se

Lycka till :)

Nussen
1

Dessa tjejer behöver ett hem. Att ha en eller två illrar gör inte så stor skillnad då har dom sällskap av varandra när man inte är hemma. I allafall inte när dom är lite äldre och uppfostrade.

http://iller.ifokus.se/discussions/50993762d4ebea09a3069a93-tva-toser-vill-ha-nytt-hem?discussions-2

MBorglin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en omplacerings (adopterad) iller och han är helt underbar=)..

till våren ska vi börja se oss om för att skaffa en till och då vill jag gärna skaffa en omplacering till om det kommer att finnas en liten en som behöver oss och som kommer passa n i vår familj.