Mitt nya bankkort...

Jättefint… skulle jag kunna tänka mig med :)
wow kanonsnyggt :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

åhh, snyggt sånt har jag också planerat att göra, fotar som en galning här hemma för att få ett kort som passar.

Åhh… Sånt vill jag ha. Visste inte ens att det gick att få

"Kort på kort" kallar de det…
http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,146851,00.html
Jag får tacka för Illeripilleri för fotot som jag till slut använde :)
/Fredrik
Har beställt ett jag med =) Ska ta ett kort på det när det kommer så ni får se =)
Amor vincit omnia

Tufft. Man kanske borde skaffa ett sånt. Är det bara swedbank som har det?
Nje ja tror inte bara de e swedbank som har det har fått samma erbjudande från SMC (sveriges motorcyklist centralorganisation) så det finns säkert flera som erbjuder de.. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hmm, så jag kommer att behöva 4 olika visakort?
Man kan få valfri bild på sitt ica kort, och även VI också..
Kul grej ;)

Men guud vad snyggt!!=) Häftigt! Vill oxså ha men har ju nordea, tror ej att de har sådant erbjudande?? Ngn som vet?
Gud va snyggt sånt måste jag fixa! undrar om SEB har sånt…..

coolt… problemet är ju vilken iller och vilken bild man skall ha.
Haha, Vill oxå ha! Har oxå Nordea… *byta bank?*
Sara
Vad fint. Har försökt beställa ett sånt men det funka inte. Ska göra ett nytt försök. Sen kom min pappa på besök igår och då hade han med en reklamsida om det och fråga om han inte kunde få en bild på småttingarna på sitt kort :)
Ska jag minnsan också ha ett, men jag har så många foto så jag vet inte vilket jag ska ta. Om det ska vara på ett av dom vuxna, eller om jag ska ta ett på årets valpar. Har så många söta foto på dom små. Gaaahhh har beslutångest nu ju.

vad fina :) mamma har ett sånt på våran hund :P
#18 ja fast de finns vissa föreningar och företag som erbjuder samma tjänst tex SMC så det finns säkert några fler…
Jo men jag menade som bank, är det bara Swedbank.

Vad fint! visste itne att man kunde göra sådär ^^, vad kul
Gud så häftigt! så handelsbanken har inte den möjligheten ännu? suck..måste byta bank.

åh, snygg bild Fredrik!! 
det måste jag också göra :) jättehäftigt 
Var inne på Nordea idag och gjorde ett par ärenden och passade samtidigt på att fråga om man kan välja ett foto på Visa kortet.
Det finns inte idag men de håller på att arbeta med det så efter semestern (ungefär) ska även Nordea kunna erbjuda detta.
Sara

Underbart! Nu behöver man ju inte byta bank!
#25 *Fniss* Jag sa oxå så till bankmannen och han bara stirrade på mig.
Sara

#26 Då känner ha uppenbarligen inte till illerfolket. Vi gör vad som helst för att sätta våra älsklingar på ett bankomatkort :)

Hade ingen aning om att man kunde göra så. Fasen vad häftigt. Men vad ska jag ta för bild med en halv miljon djur här hemma tro….
FredrikD, det här kunde du inte ha ringt och sagt till mig i förrgår när jag ändå var till banken för att fixa ett nytt kort? ;D

#22: Handelsbanken har det. Finns på deras första sida. ;-)
Specialpriset nu är 98:- per kort, ordinariepris är 129 tror jag det var :-)
Så du slipper byta bank. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#30 va? nähä+ oooh måste ju fixa bums ;) eller ja…kanske ska fixa lön å fint kort först hehehe
gissa om jag ska fixa ett sånt bankkort =) då kommer man bli totalt klassad som illernörd =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
suck…man måste ha allkort på handelsbanken för att kunna ha det…fuskigt!
#29 hade inte hjälp att du var på banken, man måste ha internet bank o logga in där för o fixa det. Dessutom kostar det 100 kr oavsett om du för tillfället ska fixa ett nytt kort eller inte ;)
#35 Jo, men då hade jag ju inte behövt gå till banken, utan kunnat fixa det hemifrån :) Det var så jag tänkte :)

#33: Men Handelsbankens vanliga bankomatkort har bytt namn till Allkort ju. Har ínte du ett bankomatkort?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#37 Jag har förstått att Allkort är ett kreditkort. Det som man kopplar till sin vanligt konto är bara bankkort alternativt bankomatkort.

Jag kollade nu och det är så att Allkort är det med krediten som man kan få motiv till. Man kan inte få motiv till vanlig bankkort och inte bankomatkort.
jag är lyckligt lottad som har swedbank.
Men det jobbiga blir ju och välja ett kort till bankomatkortet. För hur väljer man ut ett sånt kort?
Jag har visa kort….och vill absolut inte skaffa ett kredit kort..hade ju vart förödande i mina oekonomiska händer ;) får nöja mig med att klistra på egna iller märken hehehe
#41 Visa ÄR ett kreditkort.
#42: Kreditkort är ett kort där man lånar pengar av banken och sen betalar tillbaka.
vanligt VISA kort är ett kort där man har de pengar man har på kortet och mer kan du inte utnyttja.
#43 VISA är ett kreditkort där du kan välja om du vill ha kredit eller ej. För det spelar ingen roll om du har kredit eller ej, du måste fortfarande välja konto/kredit på kontokortsapparaten när du handlar med det. Iallafall på mitt…
Amor vincit omnia
Jo visst måste man välja men jag kan inte välja kredit om jag inte har den tjänsten tillvald.
#45 Men du förstår hur jag menade iallafall….hoppas jag =)
Amor vincit omnia
Jo självklart förstod jag hur du menade. Men ville klargöra för alla att man inte har kreditkort bara för att man har visa. =))
Som sagt är så lätt och missuppfatta saker =)