Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 3157 ggr
tortoise
2

Älskade Love, Godnatt.

When I lay me down to sleep, angels watching over me

Min älskade finaste

Love

Klarsferrets Ariok

2008-03-14       2011-11-09

Somnade i sovpuffen omgiven av Alice, Nora, Lea och Sessan

Vide, Freija, Ava och Theo har mött dig i illerhimlen

Sov gott

Matte och pälsangels

Ceciliaolucifer
0
Lillfemman
0

Alldeles för tidigt :( beklagar!

tortoise
1

Älskade Love. Det är så fruktansvärt tomt. Nästan fyra år fick jag dela med dig. Jag hade hoppats på att få dela många fler år, men så blev det inte. Jag har fortfarande inte förstått att jag aldrig får se dig igen. Du kom in i mitt liv sovandes i en sovpuff tillsammans med fantis, din älskade blå tygelefant.Jag döpte dig till Love (den som kämpar) och du var en kämpe. Våran start var allt annat än lätt. Jag ville till och med lämna tillbaka dig för jag var rädd för att inte klara av att ge dig ett bra liv, men till slut gick det bra. Under ditt liv var du bara stilla när du sov, resten av tiden var det full fart. Det bästa du visste var att gosa och när du gjorde det släppte du gärna mys-fisar och de var verkligen inte att leka med..Du älskade att gömma dig och kom bara fram om man sa " var är Love någonstans?" då sprang du fram och poppade ner allt och alla i din väg. Du var alltid på G med nosen i marken och ett och annat popp. Du älskade att reta de andra illrarna och stängde ofta in dem i pet cargon sen gick du iväg och jag fick öppna..Du älskade promenader och de var alltid timslånga, ju längre promenad ju lyckligare var du… Busen som du gjorde var många och jag är glad över att få ha delat dem med dig. Älskade Love. Jag saknar dina pussar som du alltid skulle ge på högra kinden på morgonen, aldrig annars. Jag saknar ditt poppande och dina  glada pepparkaksögon..Jag saknar att behöva ställa tillbaka saker på sin plats (tvättkorgen, blomkrukor, skor..) eftersom du flyttade på dem om de stod i din väg. Under ditt liv missade du aldrig ett mål mat. Så kom då dagen när du inte dök upp när jag ropade " Nu är det frukost". Du lämnade mig precis så som du kom in i mitt liv, sovandes i en sovpuff. Det finns inga svar än. Det enda jag vet är att det gick fort. Så plötsligt är du bara borta. Sov gott Love, Tack för all kärlek, glädje och lycka jag fick dela med dig.

tortoise
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Love, i sin urvuxna första sovpuff tillsammans med Alice.

Sara
0

=( Usch jag får rysningar. Det får vara nog nu!

Stor kram!

Sara

[Nathalie62]
0

Beklagar sorgen, :-(

UlrikaD
0

Men lilla Love, sötnosen. Beklagar verkligen:(

[popiemamma]
0

Jag beklagar verkligen sorgen,, jag vågar inte ens tämka tanken när min baby kommer till den dagen. Du finns i mina tankar Gråter

Zerena
0

Beklagar enormt! :( Du finns i våra tankar, och även om det är jobbigt, så har han nog det bra med sina vänner och kollar ner på dig då och då för att se att du har det bra! <3

Jessica Holländare
0

Beklagar sorgen. Fick en stor klump i halsen när jag läste din fina berättelse.. Jättesorgligt.. Gråter

becka89
0

beklagar verkligen =( vill inte ens tänka tanken den dagen det är dax här.

klarsferrets
0

sov gott min åälskade lilla Ariok (Love)

Gottfridsson
0

Beklagar :-(

Zmellda
0

Så sorligt! :(

[four_ferrets]
1

Det är verkligen hemskt att så många unga illrar ska behöva dö i förtid :( beklagar verkligen sorgen för din lilla sötnos!

tortoise
0

Tack alla snälla för all tröst, stöd och omtanke. Det känns så fruktansvärt jobbigt att aldrig få krama min Love igen Gråter Han har en speciell plats i mitt hjärta och det kommer aldrig att finnas en iller som honom någonsin.

Doktor-och-Designer
0

Vi såg precis det här, och vi beklagar verkligen Gråter Vi ska sitta med dina kort idag eller i början av nästa vecka, och det är lätt att en tår faller när man sitter och jobbar med foton på en iller som man vet inte finns kvar. Det känns overkligt även för oss, för Love var så pigg och glad när vi fotade honom och det var ju inte alls långt innan han somnade in.

[Nathalie62]
0

Beklagar :-(

[popiemamma]
0

ÅH jisses,, mina tårar bara faller när jag läser……. Jag har 2 vackra underbara illrar, Popie och Teddy, bara tanken att en dag………. uch jag vill inte, jag ska njuta av varenda sekund med mina bebisar. stor kram till dig och hoppas känns lite lite bättre för tiden som går Glad

Bogey
0

Beklagar Gråter

[HippieAngel]
0

Beklagar sorgen :(

enbartmalin
0

Love gick bort i november förra året.

Hälsningar Malin

Bogey
1

#22 Där ser man Tungan ute

Nåja, jag beklagade inte då, så bättre sent än aldrig.

tortoise
1

Idag är det exakt ett år sedan min älskade illerkille Love dog. Det känns som om det inte har gått en dag. Hoppas du har det bra i illerhimlen Love. Jag saknar dina illerpussar, poppanden och alla dina bus. Sov gott älsklingenGråter