Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 736 ggr
Pinkie pie
0

Vilken låda till transportbur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har något förslag på vad man kan använda för typ av toalåda i denna transportbur?

TottsiGirl
0

Jag har använt en ikea trofastlåda som toalåda i min bur.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30091414/#/70091412

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Pinkie pie
0

Hur har du fäst den i buren?

Odis
0

Jag har faktiskt ingen låda alls, utan klär baksidan utav buren med tidningspapper mycket enkelt sedan när man ska städa=)

JossanH
0

För mig är toalåda i transporten ett måste. Använder ibland trofast, annars köper jag vad jag hittar som passar i transporten den ska vara i.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Pinkie pie
0

När han har åkt i transportburen kortare resor så har jag haft en tidning i botten men en filt över och ett örngott med handduk i som hängmatta. Men nu blir det en resa på ca 6 timmar och då känns det säkrast att ha en låda i buren.

JossanH
0

Åker jag så långt använder jag gärna min atlas 40. Där får det plats 2 hängmattor, toalåda, mat och vatten och plats för ett krypin på golvet framför lådan.

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

Jag var länge riktigt lat med låda i transportburen men för illrarnas skull har jag en Atlas 30 där lådan trofast får bra plats, en stor hängmatta och mat/vatten.
Helt klart värt att ha en storlek "för stort".
Men om man vill ha en mindre bur, vilket jag tycker TS ser ut som finns det mindre lådor på dom flesta djuraffärerna..
Största anledningen till större bur här är väl att mina killar är längre än bredden på allt under atlas 30.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Pinkie pie
0

Skulle gärna ha en större bur, men lite svårt när man reser själv på tåg och med annan packning. Men sålänge han är ensam iller så funkar buren rätt bra om han inte tänkter växa alldeles förmycket till. :)