Är du lik din iller?
Häromdan satt jag och nåra polare på bussen när en kvinna och hennes hund gick ombord. De var så galet lika varandra att vi fick dölja vår förvåning,
När jag sen kom hem och kollade igenom lite foton så började jag fundera över om jag och mina illrar kanske också är lika varandra. Omedvetet liksom.
Är ni lika era illrar utseendemässigt?
Har nån någonsin sagt att ni haft samma "frisyr" som era illrar eller nåt sånt?
Här är ett foto av mej och min äldsta valp
Lyra aka Dashing Ferrets 'Faster Than Ever'.
Vi kanske är lite lika, vad tycker ni?
Lägg gärna upp foton, sånt här är superkul.
Hoppas alla har en mysig hösthelg!
Jessica, Lyra & Asta(och snart Iorek)
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
#0 Ingen aning om vi är lika här hemma. Däremot får jag ofta höra att jag är som en iller, lika nyfiken och lika enerverande
. Snabbheten stämmer inte längre på mig
. Men det är klart, jag har midjelångt tjockt hår och två angoror…..så kanske det finns någon likhet
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Tror inte jag är lik varken Aimée eller Blaze utseendemässigt men personlighetsmässigt har jag fått höra av pojkvännen att jag är som en iller.. :)
Skulle vara att vi båda går runt och fnittrar ondskefullt då… ;)
#4 Men färgmässigt passar ni ihop 
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#4 Håller med Nettan. Du är helt klart en pastell!
#4 Otroligt fint foto på dig och dina illrar! Håller med illernettan också 
Jag är nog inte lik mina, och tur är väl det, den ena är enögd, den andra är hormonstinn (orange missfärgning kring nos) och den tredje oerhört långnosad 
Paulina
#8 Hahahaa!!
Jag tycker val att jag ar lite lik min illers personlighet, flera har sagt att vi har lika dana i bade beteende och har samma utseende men jag fattar inte hur vi kan likna varandra i utseende men det kan nog vara uttrycket eller fargerna som far folk att anse att vi liknar varandra eller att vi bara passar ihop eller nagot och att vi har liknande personligheter ar nog for att han blivit formad till att fa de vanor vi har i varat hushall, det ar ju lite sa en personlighet skapas.
Hur som helst tar jag det som en bra sak da Dexter ar varldenst gulligaste i bade utseende och personlighet. 
Medarbetare på matlust

#4 Så himla fint foto, skulle vilja ha något liknande själv men kan bara inte se hur det skulle fungera med mina illrar ;)
Nej enligt mej har jag och illrarna inga likheter..
Däremot tycker väl andra det, eller tror. Är sjukligt energisk allt som oftast men jovisst det är illrarna med - när dom är vakna!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus