Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 415 ggr
Smurfina73
0

Iller sökes i Gävle trakten!

Har under en tid skt efter en ny illerkompis.

Har stor illervana och den sista omplacerade jag strax innan min son skulle födas. Inte för att han någonsnn hade bitit eller gjort nåt dumt..utan helt av försiktighets skäl. Under nästan hela gravditeten våndades jag och funderade..men sen hittade jag en lika gammal..ja dom var då båda 6 år, kompis som var villig att låta han dela på hemmet. Där fick han springa och busas fritt i en lägenhet som helt inretts efter en iller..med rör och lektunnlar överallt.

Nu så är sonen 8år och redo att även han få uppleva den mest tillgivna och mysigaste djuret som finns. Söker efter, helst en valp…men även en omplacerings iller. Allra helst en hanne…då dom enligt mina erfarenheter är lite snällare och inte lika bångstyriga…Jaa..vi tjejjer..hehe

Finns någon i Gävle området?

Faxlin
0

Vi är några som har iller i Gävle trakten. Har dock inte hört om någon omplacering för tillfället.
Vet att jag kanske kommer få valpisar dock. Men allt beror på vad damerna bestämmer sig för ,-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

babsan
0

vart ligger gävle någonstans ???

Madde
0

Gävle ligger vid östkusten. Lite ovanför stockholm.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#2: Gävle ligger ca 20 mil norr om Stockholm. Eller 32 mil söder om Kramfors om man nu vill det ;-)

Audiatur et altera pars

kyken
0

och bara ett sten kast från västerås

skrellet
0

#2 HERRE GUD! vart var du när dom hade geografi-lektioner i skolan? :P

annars finns alltid: Stadskartan

Faxlin
0

#6: Jag har kört med bil några gånger och kollar då på mätaren. ;-)

Men jag hatade geografi så jag var nog inte med så ofta.

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#7 Hmmm….undrar om jag vågar åka med dig flera gånger efter det erkännandet Åsa =)))

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#8: haha, nu ska du inte vara sådan. Och vi hamnar ju alltid vilse i alla fall. det hör ju liksom till. hihi

Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Den som ska kasta sten från västerås till Gävle får ta i… hehehe…

Varför inte slå till på de tre illerhanarna som ska omplaceras i tråden "3hanar omlaceras"? De skulle behöva ett bra hem! *lobbar*