vilka konster kan era illrar?

Jag är nöjd om de kan gå på lådan (det kan knappt mina latmaskar), kan komma när man ropar (de kommer bara när de vet att det vankas godis, inte när det är örontvättdax eller om de är för trötta) samt om de kan gå i koppel (funkar ok).
# Haha, håller med. Lata att gå på lådan, funkar bara ibalnd. Fast Skrollan kommer när man ropar, om hon inte sover för att då avgör hon själv om hon tycker det är för jobbigt eller inte. Gå i koppel är OK :)
slarvat med lådan har han gjort nu när vi flyttat men hoppas det ska bli som förr snart….. blir lite arg på honom så han fattar allt att inte ska göra så..

Jo, jag kom på en konst som min sambo just påpekade i telefonen till mig att Stiffler kan.
När vi går hemifrån radar han och ibland även alba upp sig framför dörren. Där står de i givakt och väntar på att de ska få ett mutgodis i gengäld till att de inte sticker tassarna i dörrspringan (snällt va?). Stifflers nyaste konst är att han dissar greenisen han först får (och som han normalt älskar). Desperat och något försenad tar du husse fram ytterligare en annan godis och ger honom. Vad är då konsten? Jo Stiffler har lyckats lura till sig 2 godisar. Nu äter han först upp den ena, sen även den andra som han låssades var äcklig. Smart konst va?
Äter han dessutom upp godisarna riktigt riktigt fort (eller om matte strular med skorna/glömmer mobilen/plånboken/datorn/osv) så hinner Stiffler ändå fram och stoppar tassarna i dörrspringan, och då kan han ha turen att få en tredje greenis. Är inte det intelligent så säg?!
#4 haha jo det är det! tur dom har då! bobby får bara en puss när jag går !
toxi kommer när man ropar på henne och hon kan sitt ;)
Mina är världsbäst på att äta, sova och tigga godis! Och stjäla min middag medans jag äter!
Tror mina (speciellt Trazan) utövar hypnos på mig. När han kommer ut i köket så ställer han sig och riktigt stirrar på mig och då får jag en känsla av att jag bara MÅSTE ge honom en gotta. 
Sara

#7 känner igen de där kan vara mina med som ingår i den grupperingen hehe
Arwen kan rulla runt, vacker tass samt komma när man visslar (om hon inte har något viktigare för sig, typ när vi är ute på promenad). Sam kan rulla runt. Frenja kan inga konster än, men hon är väldigt duktig på att komma när man gör liksom pussljud/smackljud med munnen.

Om jag öppnar kylskåpet så sitter ofta Ida där fint på bakbenen och bara väntar på GURKA!!! Även inkallning Komsi,komsi gurka, funkar förträffligt. Ida vaknar ur sin djupaste sömn och kommer som ett spjut.
Konster och konster, man får vara tacksam för det lilla

Frallan är jätte duktig på att sitta fint, tror att han har någon surrikat i släkten ;) Sedna kan han rulla runt, och snurra runt (sådär). Smeagol kan sitta fint, rulla runt, snurra runt, nästan spela död och vacker tass :=)

Gårdagens konst (eller sattyg). Min sambo fick se Stiffler in action. han tog sig upp på soffbordet (där han aldrig annars tar sig upp) på vilken det stod en sån där plastkartong med vindruvor i. Kartongen var alltså igenstängd, med lock. Han tog lådan i munnen, tog sats och hivade ner den på golvet, riktigt kastade den… Rätt snyggt sa sambon. Tyvärr lyckades han inte få upp locket i kastet utan lade sig åp golvet och försökte kraffsa upp locket. Det gick inte så sambon gav honom en vindruva för hans vackra konster. Nöjd…
Milton kan äta suddgummi ^^
Ta sig upp på skrivbordet är ingen enkel match, men heter man milton så…
#12 hur lärde du honom att sitta… har försökt att få honom att ligga med det verkar inte vara hans grej…
#10 tar hon upp tassen när du säger vacker tass eller hur gör du?
*nyfiken* 

mina illrar kan sitta fint, rulla runt, och vissa kan komma på kommando där är pojkarna lydigast. Sedan brukar vi köra knacka hand och så håller jag i en godis och så får de "gissa".
Sedan så förstår dom (inte alla dock) nu själva att de har gått på fel sida om trädet, lyktstolpen o.dyl. om kopplet plötsligt stoppar för då stannar de och går runt!!!! Skitbra!