Iller säljes i Värmland
Vilken söt tös :) Hoppas hon kommer till ett bra hem.
Har mailat Jenny, hoppas tjejen får komma till oss! 

#2 vad roligt, håller tummarna på att hon får komma till er då 
Så søt
någon som vet om denna tösen fått ett nytt hem?
Ja, jag talade med henne på mail idag.
Hon sa att jag kunde få köpa henne, men hon hade sådan kris att bli av med henne så jag "släppte" henne till en tjej som kommer och hämtar henne imorgon.
Jag vill nämligen inte hämta någon iller innan jag slutar skolan, blir så synd om den om den skall vara ensam hela dagarna när man precis har hämtat den.
Men som sagt, tösen får nytt hem idag, och inte tjejen backar ur vill säga.
Ja, vi får hålla tummarna för att Busan får stanna i sitt nya hem! Stackarn har bott på så många ställen..

niinnis> Känns som om det ploppat upp ett antal omplaceringar senaste dagarna här på fokuset. Kolla om du kan rädda en av dem… En var ju bara en liten valp än, som husse/matten redanledsnat på… en sån hade jag velat rädda om jag kunde ha fler illrar än jag redan har… :-(
Jag är glad att jag inte har tingat någon valp. Jag måste ju få reda på om jag kommer in på gymnasium först. Om jag kommer in på mitt internat så blir det ingen iller för mig. Utbildningen går faktiskt före. Sedan iller efter skolan.
En omplacering känns helt rätt faktiskt, för det är som historien "när jag var en valp" alla vill ha en söt liten valp, men en vuxen kunde inte konkurera med den utstrålingen dem små gav. Det slutade med att vovven blev avlivad :(