Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 625 ggr
FerretCrow
1

Iller träff Ånge (Västernorrland)

Hej din iller galning =)
Härmed inbjuds du till en iller träff hos mig I Ånge den 11 Augusti kl 12.
Träffen kommer äga rum ute så vi får hålla tummarna för bra väder.
Tar du med dina egna illrar så ta gärna med valphage om du har en sådann.

Väljer du att lämnar illern hemma eller inte äger någon iller ännu är du varmt välkommen ändå.
Jag kommer bjuda på lite fika.
Handsprit står jag för då det annars är så lätt att glömma innan man åker.

Eventuellt kommer en iller dommare att medverka på träffen och man kan då få sin iller bedömd som en rolig grej.

Ber er snällt att kolla era illrars öron innan träffen så att dom inte har skabb.

Har illern skabb vill jag tyvärr inte att den kommer och det hoppas jag alla har överseende med.

Varken jag eller andra iller ägare vill ha öronskabb på sina djur och detta smittar otroligt lätt.
anmäl till mig om hur många som kommer och hur många illrar du kanske tar med dig.

Senaste dagen jag behöver veta är måndag 6 augusti

Mvh erika med alla pälsarna.

Sofie-Marie
0

Roligt att folk skapar illerträffar! Synd att alla hittills varit så långt ifrån mig.. Kanske att man skulle fixa en i Skåne med? ;)

FerretCrow
0

#1 ja men gör det finns ju sjukt mycket mer illerägare där nere än vad det gör hos mig ;)

Sofie-Marie
0

Får ta en sak i taget bara ;)

blondiie
0

Jag kommer gärna, bara jag kommer ihåg! Aldrig träffat en iller men är väldigt intresserad!

FerretCrow
0

Skicka gärna anmälan till fireflameferrets@live.se

CceB
0

Jag vill! :D

FerretCrow
0

Kan berätta att en bedömning görs på illrarna om man vill och ett litet pris kommer delas ut till finaste hane och finaste hona =) Och sedan får alla ett protokoll som en rolig grej =)

FerretCrow
0

puttar

Mixxy
0

Jag kommer ;D

FerretCrow
0

#9 är du ledig från jobb den helgen? och tar du med valle och donna?

Mixxy
0

#10 Japp, jag jobbar aldrig helger :) så klart småttingarna ska med, så får vi se vad dom har att säga om sin blivande rumskamrat ;)

FerretCrow
0

#11 Ja men skall bli roligt att se men han som är så snäll och söt kommer dom nog älska =)

Mixxy
0

#12 efter viss övertalning blir det nog bra ;)

FerretCrow
0

Nu börjar det närma sig =)

FerretCrow
0

Nu börjar det närma sig =)

FerretCrow
0

Tack till alla som kom idag och gjorde träffen så trevlig.

Emmas peppar blev BIS och Saras Valle blev BIM =)