Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 330 ggr
Smeagol
0

SMEAGOL OCH FRALLAN SOFTAR, BILDER :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frallan har fått tag i en abbore ;) (eller nja, pojkvännen fiskade upp den åt honom)

Smeagol
0

Frallan och smeagol med abboren. smigge är lite intresserad. i ungefär 3 sek. haha

Smeagol
0

frallan och abborren igen

Smeagol
0

Smigge är på väg under brdygga..

Smeagol
0

Riktigt HÄRLIG bild på min älsklingar!!

Smeagol
0

En till fast lite närmare :)

Smeagol
0

Frallisen

Smeagol
0

Frallan dricker lite vatten. blir törstig när det är 30 grader i solen :)

Smeagol
0

Lilla smigge ligger och myser!!

Smeagol
0

smigge myser..

Smeagol
0

Sååå gullig han är min frallus =)

Stj3rnfallet
0

Vilka fina bilder =) Jättefina sötnosar båda två!:D

Smeagol
0

#11 tACKAR=) ja de är verkligen ena riktiga söötnosar!!

Norrskenets
0

Åhh vilka härliga sommarbilder på sötnosarna! tycker dom om aborre? måste snart ut och fiska jag också för det är så kul och mysigtSkrattande

babsan
0

guu vad dom är fina båda 2 :)   du lurades lite med texten innan jag han komma till det var husse som fiska upp den haha, jag trodde han hade gått ner och hämtat den själv ;)

sarae
0

åh så söta! häftigt med fisken!

Smeagol
0

#13 frallan gillade abboren, han tuggade lite på huvudet och slickade lite på den man käkade aldrig upp den. han ville dra in den i transporten men de satte matte P för!! ush. kan ju lova att frallan luktade fisk efteråt. så han fick bada lite =)

#14 ja han hade ej fångat den själv..haha men vem vet han kanske kan det?? Hans förra ägare sa att han gillade att fånga grodor och äta dem och råttor fast dem käkade han ej.

#15aa.. visst är dem=)

Faxlin
0

Vilka mysiga sommar bilder. Så skönt att se att de sover i samma transportbur nu. Vet ju att du haft problem med dem i början. Det gör det extra roligt att se sådana här mys bilder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#17 ja det rä så HÄRLIGT att de kommer överens. Ibörjan trodde man aldrig att de skulle bli kompisar! Men nu är de som sysskon. De busar och leker och visst blir de sura på varandra ibland. men nu är det en sudn rellation mellan dem =) Man blir så lycklig!!

TanjaS
0

Aborre va gott… kom tillbaka om ett år så kan jag smaka… fast kanske inte just den aborren,…

Smeagol
0

#19 ööö?? vad snackar du om?

Faxlin
0

#20: haha, hon pratar om abborre att det är gott. Du har ju bildbevis på iller+ aborre och hon påpekade bara att just den abborren kanske inte skulle vara så god om ett år :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#21 men hon skrev ju att. ja skulle komma tillbaka om ett år?? Men kanske inte just den abboren?? Trodde typ att hon kunde äta abbore om ett år eller så?? Det är inte lätt att veta vad folk menar alltid.. haha =)