Bild på din illers skönaste sovstil!
#1 Haha, inuti stoppningen på en kudde.. de e fint! ;)

#3 & #4 skön stil! ;)
Märker nu sådär i efterhand att han var väääldigt rund och go
<3
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

#17 du säker på att han inte halvft är börn ;)
#17 Ja vilken rund goding du haft haha! ;)
#9 haha åh gud vilken goding!!
#9 tidernas illerbild som jag visar alla som behöver muntras upp (inklusive mig själv gråa dagar)! :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
#18 Får ta och kolla med Denise om det möjligt slinkit in nån björn under parningen ;) #19 Han var den bästa :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150924714547333.408041.677497332&type=1
Ett album med King Louie för den som vill se:)

#28 Han är helt ljuvligt söt!!
Vad heter hans föräldrar? Har haft en mörk omplaceringshona därifrån, men det är säkert andra avelsdjur nu.
#29 Han är efter Mia och Hugo, jag har dock ingen aning hur länge de varit avelshona och avelshane.

#31 Det var inga namn jag kände igen alls.
Supersöt liten pojke iallafall måste jag säga igen:)
#35 okej vad synd ^^
Ja han är übersöt :) Många av mina vänner som vill skaffa iller när de ser honom, men jag har förvarnat dem om att det kräver tålamod även om det inte alltid märks när han sover så mycket hehe! Dessutom väntar jag bara på att Louie ska bli trotsig så att han kanske inte bara uppfattas som världens sötaste.. men vem vet, han kanske är född till mysgris? ;)

#21 samma här :) jag skrattar fotfarande högt varje gång jag ser den :P
Itchy gillar att sova på bröstkorgen men dena gång så började han långsamt rulla neråt av mina andetag så det slutade med att han hamna på rygg ed bena i vädret.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

<3