Melker är fortfarande till salu!
Igår blev lilla Blunda såld och nu har vi en ensam kvar. Men även han behöver ett nytt hem. Han är en riktigt go kille på lite över ett år, han är väldigt lugn och gillar att pussas och gömma alla saker. Vi finns i Södertälje. Hör av dig om du är intresserad! 0737 05 05 71

Vill inte melkers gammla ägare ha honom då??
#1 Vet ej, har ingen kontakt med hans gamla ägare.
Önskar att jag kunde ta honom =) Man kan ju inte förrän i augusti =( Gick det inte att orda med lekstugan eller fodervärd till dem då? Synd att du inte kunde ha kvar dem =( Kanske hade kunnat ställa upp som "semesterhem" tills du hittar eget boende =) Men ska ju köpa valp och troligast blir det ju en kille.. Om de hade gått ihop så blir det ju bra.

men Carla pm:a mej om honom, vi kanske kan fixa något :)

#2 nä hä, men var de inte ni som ringde varandra varje vecka?? Har ej heller någon kontakt med honom. synd:(
#3 Ja det var ju lite tråkigt. Men jag tror inte vi kan vänta till augusti.
#4 Om du känner att du kommer ha tid med Melker även om du kommer ha två andra illrar så visst. Men det är lite bråttom så, du får gärna pm:a mig snart om du vill köpa honom.
#5 Vi hade bra kontakt med honom i början. Men nu hörs vi inte alls.
#6 Ja, det förstår jag.. Hoppas det löser sig iaf =)
*putt*
_Stj3rnfallet_ !
Om du köper melker kan jag passa honom fram till Augusti om du vill, jag är ledig från skolan från och med nästa vecka och kommer att vara hemma hela sommaren.
Mvh
åhh, melker. den pussgrisen (A)
Melker är såld.

#11 vem köpte honom ??:)

Vad bra att det löste sig för Melker och er. Kan förstå att det blir tomt för er trotts allt så är det aldrig ett lätt beslut att ta att göra sig av med de små.
De som köpt Melker m det är någon här får gärna hålla oss uppdaterade hur det går för honom.
Ja, den som har Blunda med, för jag misstänker att hon redan är såld eftersom hon inte stod med här i tråden.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Då får jag gratulera Holtz och den andra personen som tar över melker. kommer nog gå hur bra som helst. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Har du ingen mejl så du kan skicka lite bilder..? Mejla i så fall till Remaining__@hotmail.com Mvh //Cissy
#16 Melker har nog redan fått ett hem
Ja Melker bor nu mera i märsta utanför sthlm.