(K) Billigare, större, städvänlig bur.
Som jag har förstått så är det svårt att hitta billigare stora burar, så därför försöker jag här på forumet för att eventuellt hitta någon som blir några hundralappar billigare. :-P Jag söker en Savic Royal Suite 95 Double, Critter Nation eller liknande. Behöver en bur som kommer underlätta något enormt med städningen, men ändå finnas mycket plats i. Det behöver alltså inte vara en Savic Royal, men någon som är ungefär likadan. Skulle uppskatta någon bur med 'två plan' så tänkte först på Furet tower, men insåg att min rygg förmodligen inte kommer må bra av att städa den. Buren skall användas till råttor lär jag tillägga.
Ska med all säkerhet stelopereras nästa år, så behöver redan nu förbereda mig så att jag kan ha råttorna kvar. Det är inte en sådan brådska just nu, men vill ändå vara ute i god tid. Älskar den voljären jag äger nu, men tyvärr så är den ganska svår att städa + har få luckor. Inget jag har problem med att lägga ner tid på just nu, men det lär ju ändra sig inom halvåret. Så jag söker helt enkelt någon större, städvänlig bur med helst två plan.
Buren bör finnas mellan Stockholm och Hudiksvall. Helst någonstans mitt emellan, men kan tyvärr inte hämta den om den finns längre bort. Jag kan max betala 1800 - 2000 kr. Men försöker eventuellt hitta något billigare.