OT - Pälsklingarna och jag storknar.
Flås!!!! Idag har jag nästan bara legat på soffan med fläktarna på full effekt. Det är ändå mellan 26-27 grader inne fast alla fönster är täckta. Det är alltså lika varmt här inne som det är ute i skuggan.
Jag verkligen AVSKYR sommaren när det är så här varmt. Vill ha det mer molnigt och runt 20 grader. Är det så varmt som idag så mår jag illa och blir totalt punkterad. Har inte ens orkat vara på nätet.
Å så oroar jag mig för att illrarna ska storkna så jag byter vatten ofta och drar dem i nackskinnet för att se om de är uttorkade. Dessutom så får de duscha i "ljummet" vatten för att kyla ner sig.
Jag orkar verkligen inte med en sommar som är så här varm. Jag kommer att smälta bort som en snögubbe. Jag börjar ju svettas bara jag reser mig från soffan och går på toa!
ÅÅÅÅHHHH! Jag vill ha aircondition!!!
Sara

håller med fullständigt!! börjartro att jag är värmekäånsligare än elliot..
Ahhh.. Nu börjar jag bli människa igen! Alla fönster och balkongen på vid gavel så det blir tvärdrag.
Temperaturen är nere på 22 grader inne och jag bara njuter!
Funderar på om jag ska ta och vända på dygnet. Lite sömnpiller så sover jag mig igenom den äckligt varma dagen och kan vara människa på natten. 
Sara

Jag har vänt på dygnet för länge sen. Gör ingenting förrän efter 22 på kvällen. Funkar ypperligt! Förutom när man sover över sin läkartid förstås för den var kl.11 imorse.

orkar man sova då? när det är så varmt tänkte jag

jaha, nu är klockan 10.5 jag håller på att smälta medans Elliot rasar runt för fullt och leker och är nöjd med tillvaron… fusk!
Funderar på att dra med datorn in på dass och lägga mig under badkaret som illrarna…
Har fyllt upp karet med iskallt vatten så det är rätt gott på golvet där inne.
Sara

28.8 grader inne, stängda och fördragna fönster och alla fläktar e på!
Carpe Diem
# 7 Urk…
Sara

Syrrans sambo sprang marathon idag så jag var inne i stan från 2 till 4. Just nu är det 30 graders värme, jag klarade knappt av det, och fattar inte hur han pallar! Skönt med värme, men ibland blir det fööör varmt.

Jag var på blandras utställning med min bozze idag och det va +29 grader, tyckte så synd om honom fast vi höll oss i skuggan. Han gick vidare till andra men inte sista, fick en massa beröm på papperet och han fick mycket korv och godis när vi kom ur ringen…för mej var han ändå 1:a
. Måste varit fel på domarna för det var både stora och små hundar och bara dom stora gick vidare, hörde att förra året gick små raserna vidare, dåligt att dom gör så tycker jag. Och man fick gå flera varv i "ringen" när dom skulle bedöma…och man fick gå ca 4varv, hade vell räckt med 2 varv när de va så varmt?!
Han fick iaf en rosett HP (Heders pris) som alla fick om dom gick vidare