Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 706 ggr
Louiseeee
0

Träffa iller i Gästrikland?!

Hejsan!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag verkligen börjar läsa på angående illrar och så, är faktiskt helt ny på området. Men de verkar helt fantastiskt underbara. 

Men jag undrar om det finns någon med Iller i Gästrikland eller i närheten som skulle kunna tänka sig att få ett besök? Just för att man då får känna efter lite mer om det känns rätt. Om ni vill veta någoting mer om mig som person så är det självfallet bara att fråga.

Faxlin
0

Jag bor i Älvkarleby och brukar ofta vara inne i Gävle med mina illrar. Så om det ligger i rätt del av gästrikland så får du gärna hälsa på mina illrar om du vill det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Louiseeee
0

Hejsan!
Åh, okej då vet jag. Vad snällt.
Jag bor nämligen i Gävle, så om du åker in till Gävle någon gång så kanske vi kan ses?

Simuala
0

Jag skulle också gärna träffa illrar + ägare i Gävle :) Kanske ska vi styra upp en liten träff i sommar?

Faxlin
0

#2: Självklart. Bara hojta till :)
Jag åker in rätt ofta, och annars kan jag åka in extra så du får träffa dem. :) Men skicka ett sms till mig om du har tid att ses. 076-2669002. Vet om att jag ska in på fredag i alla fall. :)

#3: Träff är ingen dum ide alls. Tyvärr ska jag snart på semester, så lite svårt att styhra ihop en ordentlig träff nu under slutet av juni och under juli. Men en miniträff kan vi ha innan jag far på semester i alla fall :) Vill du träffas, bara smsa mig så fixar vi ihop något :)

Audiatur et altera pars

Louiseeee
0

#4 Fredag skulle kunna funka för mig, jag har inga pengar på telefonen ännu, men jag hör av mig. Antingen sms eller via PM, så kanske vi kan fixa ihop något litet?

Faxlin
0

#5: Ja gör så :) En liten miniträff är aldrig fel. Tillåter vädret kan man ha den i boulognerparken. :)

Audiatur et altera pars

Simuala
0

jaaa, hoppas att det är fint ute. :) Det skulle vara så mysigt!