Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 998 ggr
IzzyR0xx
1

Iller i tecknad serie

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

På 04:24 kan man se illrar i My little pony serien,  men de får grönsaker?! För visst är det illrar?

Ruzicka
0

*sjunger* Winter wrap up, winter wrap up! Let's finish our holiday cheer! Winter wrap up, winter wrap up! 'Cause tomorrow spring is here! 'Cause tomorrow spring is here!

.. förlåt, vad vad det du frågade? <.<

Skämt åsido. Tungan ute Visst är det illrar. Glad Men jag tror inte att man skall lägga så mycket tanke på vad de får för mat i en show om sjungande ponnys som städar undan vintern eftersom naturen inte själv gör det. Flört

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

IzzyR0xx
0

Haha nä iof är det sant.. :) Vore väl hemskt om de gett illrarna kött i en tecknad show ;P

VeronicaKahlbäck
0

När vi ändå är inne på tv så var det (bara) pantertanter på tv en morgon när jag vakna och då hade de skaffat minkar (som i själva verket var illrar) för att producera päls, de satt i burar i storlek med de på farmarna - hur konstigt var inte det, även om det var riktigt länge sen det spelades in?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Virkan
1

Skulle vara kul om dom små rosa ponnysarna matade illrarna med en död, blodig mus! xD Då skulle de stackars små barnen få mardrömmar..

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Ruzicka
1

#4 Jag tror att de flesta som tittar på MLP-FiM är 15-50 år gamla pojkar/män, så jag tror att deras psyke hade klarat det. Flört

IzzyR0xx
0

#5 jag började titta igår efter att brorsan tjatat i månader.. :) Han blir 22 i år.

Ruzicka
0

Jag har tittat sedan januari förra året. ^^ Min sambo, han blir 31 i år, är också ett die-hard MLP-fan, faktum är att vi lärde känna varandra på ett MLP-forum. I vårt hus är det bara ponnykläder, -gosedjur och -figurer som gäller, och lördagskvällar är ponnydags. ;)

Vad tycker du om det? :)

Trollhund
0

Ruzicka, I love you both! Nämen, allvarligt talat. Jag blir glad av folk, specielt de över tonåren, som fortfarande vågar nörda ner sig och visa det! <3

Virkan
1

Har alltid trott att ponnys var för typ små tjejer… xD

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Praefatio
0

Hur KOMMER det sig egentligen att ponnierna har en så stor fanclub av män? Har sett att et är så men har inte sett serien i sig så jag har ingen aning om varför…

IzzyR0xx
1

Tecknat är awesome! :) i ett senare avsnitt såg jag illrarna igen och då åt de sockervadds moln ^^

Jag älskar disney och annan form av tecknat, den här varianten av My little Ponies är bättre än den gamla som jag såg när jag var barn..

[Virvelvindsflickan]
0

åh, vad söta!

VeronicaKahlbäck
0

#11 Nej måste ju vara gamla! haha

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus