Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 451 ggr
Mr_twisted
0

Att fostra en valp.... *AAAAAAJ*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer in i köket och tar tre steg… sen hör man va Zilver tänker…. AAAAATTAAAACK… i samlad trupp till sammans med Killer kommer dom rusande….TUGG TUGG…. Aaaaaj….AAAAhjjj….. HUGG HUGG….. Reträtt… och sen……AAaaaaattaaaack…… sen blir man dragen i nackskinnet…. och då startar det riktiga kriget…. hmmmmm…. varför skaffa man sig en valp ??? tack alla som har givet me det underbara rådet att valpar e det bästa man kan skaffa sig….. Nu mår ni va… Jensen har fullt upp…. nu får han igen….hmmmm jag ska hämnas *ASG* vänta bara…

Kramar på er alla från

Ferdinand och Zilver och husse Jensen och kramar även från Killer med Matte(som snart blir medlem här….jobbar på det *LER*)

Mr_twisted
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men söt e han…Mr Monster Zilver här tvärdäckad i mammas hand…

UlrikaD
0

Det underbara rådet var väl att skaffa EN valp? Skaffar man två får man väl skylla sig själv, eller? *ASG* Och att sen döpa den ena till Killler!!! Ha, ha, ha! Lycka till!Skrattande

Sara
0

Bara sötheten gör att man förlåter allt, iaf efter en liten stund.

Sara

Mr_twisted
0

#2 hmmmmmm det va det ingen som sa--- *ASG* Mmmm Killer e endå den snällaste och e min tjejs och han tycker inte om killar…. undrar vem som har lärt honom detta ??? hmmm… Zilver e min och han har typ….DAMP….. Och Ferdinand tycker inte om honom… men mammas lilla kelgris Killer och Ferdinand går bra…. ibland… hehehe

Mr_twisted
0

#3 jooo sant…. men ack va va man få förlåta *ASG* typ hela tiden hehehehe