Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 658 ggr
ferretgirl
0

Foto på Tiffanies valpar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några foto på Tiffanies valpar, dom är 4 veckor och 2 dagar idag. Det är en pastell tomte som får namnet Cody i stamtavlan, 1 pastell som får namnet Charley i stamtavlan. Dom andra 3 är albinos och kommer att få namnen Cuma, Cinkajou och Casper. Det kommer också att komma upp foto på Agnez kull, men det blir inte förren imorgon eller i helgen.

ferretgirl
0

Detta är Cody eller Snuffe som han ska kallas

ferretgirl
0

Här är Cody igen

ferretgirl
0

Här är lille Cuma, eller Herman som han ska kallas för

ferretgirl
0

Lille Cuma igen

ferretgirl
0

Lille Cinkajou

ferretgirl
0

Cinkajou igen

ferretgirl
0

Lille Casper

ferretgirl
0

Casper igen

Sara
0

Vilka små älsklingar!

Sara

ferretgirl
0

Lille Charley

ferretgirl
0

Tack så jätte mycket

ferretgirl
0

Charley igen

ferretgirl
0

Och här den sista bilden på dom alla 5 igen i en hög

Marina
0

Helt bedårande :)

skrollan
0

Vilka underbara söta bäbisar. Men varför heter dom inte i stavtavlan det dom ska heta hos sina ägare ? P=)

babsan
0

åhh, nu är jag helt förstummad, jag har äntligen fått se min snutt:)   Åhh, vad söt han är :D jag är såå glad nu :) du får ta jättemånga bilder på Snuffisen och skicka till mej sen =D

massor med kramar till dej och Snuffe med syskon <333

Strumpan
0

Ok. Nu har man gått och blivit kär igen…. Otroligt söta bilder, men Cody var ju bara min favorit!!

Mvh Jenny

Theres
0

Ge mig :D

golf.ifokus.se

Strumpan
0

Cody min! ;)

Ferretgirl: kan du göra om honom till en tjej för jag vill ha en pastelltjej? ;)

Mvh Jenny

nenna
0

Vad söta dom är

nenna
0

Ja vad bra jagvill se Agnes valpar!!!

sarae
0
ferretgirl
0

#14# jag sätter alltid dom namnen själv, detta pga att jag har uppfödning av iller. Alla valpar jag har haft har namnet Trollvalpen´s framför sitt namn. Och vad jag vet så är det bara några som har satt andra namn på sina valpar än det som står i stamtavlan, kanske 10-12 valpar av dom ca 50 jag har haft sedan jag börjde föda upp iller 2002.

Ceciliaolucifer
0

Ferretgirl!!

Är Cinkajou såld?

ciparn
0

Skrattande Hällsa till lille Casper från mig =) hans blivande kamrat.

HermanJens
0

Naaw va söt min Herman är :)

[jenkass]
0

#1 haha vilka gulliga små bakben ;)

babsan
0

#27 håller med dej + att jag tycker hela han är go :D

ferretgirl
0

#24# ja Cinkajou är såld, han ska till Falun

#25# ska jag göra, alla valparna har nu så smått börjat att öppna ögonen.  Det är bara Cody/Snuffe som öppnade sina ögon jätte tidigt, hela 3 dagar innan han var 4 veckor. Charley öppnade sina ögon helt i tisdags medan det bara är Cuma av albinona som nästan har öppnat sina ögon helt idag. Cinkajou och Casper har nu små smala springer till ögon. Så jag räknar med att dom alla har öppnat ögonen tills dom blir 5 veckor på måndag. Alla är också väldigt hagalna när maten kommer fram 3 gånger/dag, dom började ju i måndags med utblött torrfoder och välling, och då var dom lite kräsna, men både igår och idag har dom ätit med god aptit. Dom sticker ner hela nosen änså länge, så många försluger sig. Så jag ger dom en och en tills dom har lärt sig att inte sticka ner nosen i röran, det är lätt hänt att dom andas in mat, därför så får dom mat en och en, annars hinner jag inte med att hålla koll på dom. Men det är väl bara ett par dagar till hoppas jag tills dom lär sig, och då får dom som Agnez valpar äta själv tillsamman med sina syskon och kusiner.

babsan
0

åhh, vad gulligt det låter :)  men läskigt om dom får in mat i nosen :S det är bra att du tar dom en o en så du håller koll :) kan du inte ta kort när dom äter ngn dag :)??

skitminken
0

guud vad söt min kille var, lille Charley..

ferretgirl
0

Kommer att sätt upp nya foto imorgon eller på torsdag, då alla 5 nu har öppnat sina ögon helt. Hade tagit foto på dom i lördags, men jag råkade radera dom i kameran, så jag ska ta lite nya istället.

babsan
0

åhh, ännu mer :D vad kul, ta jättemånga på bra kort på Snuffen och skicka till mej sen :D