... Man tager vad man haver...
Svårt att sova…Satt och kolla in gamla inlägg….Oj Oj vad många är flitiga….
Letade lite efter hur man kunde ordna en ute bur… säker, rymlig och praktisk. Var skulle den finnas i trädgården, inte mitt i solen, flyttbar, taköver ( litar inte på grannens katt)? Ja det är ju en del att tänka på…suck…vill ju det ska bli bra!
Tessan är i Spanien i 2 veckor…Lyllos!!! Beställde en bur till Pucco, hoppades på att den ska vara klar tills hon kommer hem…Hade det inte varit för att jag tycker det är så kul att bygga och fixa och dona…ja…då hade det inte blivit någon förren hon kommer hem…
Hittade på en sida någon som delat av sin altan till illrarna! Då har man koll hela tiden, det blir inte för varmt och tak, ja det finns ju redan!!! Kanon! Den idén tar jag… :) Ut i garaget…bra! inte hunnit och slänga brädbitar som blivit över… Men dom räcker inte långt. Ner i källaren, skruvar av garderobs dörrarna på dom gamla garderoberna….det är ju bara skräp där i ändå… Skruv jadå hittade en låda längst in. Ja det gäller att vara finurlig. Det är ju så, ska man göra något, ja då är det omedelbar tillfredsställelse som gäller.
Hoppas nu bara att det blir bra och att både Tessan och Pucco blir nöjda! Inreda lyxsviten…Ja det överlämnar jag till Tessan, iallafall. Lite ska hon väll göra!
:)
Men sagt och gjort…
Vilken rolig överraskning!! 
Sara

Bilder !!!!

Ja, men det lät superbra. Nu vill vi se bilder som sagt var :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Klart det kommer bilder….inte riktigt färdig ännu…ler…
Men självklart visar jag det sen!!!

Ser jag fram emot .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars