Var med & förändra Agrias illerförsäkring.
Jag har varit i kontakt med Agria och uttryckt min önskan om ett högre veterinärvårdstak. Jag hade en ganska lång diskussion med dem om hur vi som illerägare kan påverka utformningen av försäkringen.
För att försäkringen för illrar idag ska kunna ändras eller justeras så krävs det att man som illerägare går in och skriver sina åsikter och lämnar synpunkter. Detta måste göras individuellt för trovärdigheten. Det räcker alltså inte med någon form av namnlista.
Med jämna mellanrum sitter personal på Agria och går igenom alla synpunkter och om tillräckligt många uttrycker samma önskan så vet dem på vilket sätt dem ska arbeta utifrån när dem gör om försäkringarna.
Mitt personliga önskemål är att Agria ska höja veterinärvårdstaket och för det betalar jag gärna en högre premie. Det ultimata vore att ha olika veterinärvårdstak att välja mellan så att den enskilda illerägaren kan bestämma själv.
Vad tycker du?
Gå in på Agria och gör din åsikt hörd, jag vill även uppmana alla dem som är nöjda idag att ändå gå in och komma med förslag som gynnar alla.
/Cecilia, Bernard, Theodoré, Blight, Baby Dru, Mynta & Tim
Maila till info@agria.se eller klicka på länken nedanför!
Puttar denna!
Högre tak vore guld!

Nu har de ju höjt premien drastiskt, då borde de verkligen höja taket.
Synd att taket inte blev högre nu när dem höjde premien, det hade jag hellre sett!
#1, #2 och #3 Har ni inte redan gjort det, så gå in på länken som TS la ut och meddela era önskemål till Agria. Alla som framför önskemål om hur försäkringen ska se ut, är ju med och påverkar.

#4 Redan gjort, både där och via telefon:)