Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 1201 ggr
Bogey
2

Men varför i hela friden....?

Varför i hela friden är det en iller med på påsen med hamsterfoder??

bambiiii
0

hahah ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Bogey
0

#2 Jo det vet jag att de gör, men det svarar inte på fråga direkt. Hur tänkte den som designade påsen med hamsterfoder egentligen?

Vi kanske ska vara glada att det inte är en hamster på påsen för illerfoder Flört

Nåja ingen tillverkare ja stöder i.a.f.

Sophey
0

Jag maste bara saga att jag har sett ett marsvins foder med illrar och marsvin pa sig och jag horde aven hur en familj kopte detta till sina illrar for att det var billigare an illerfodret men "gnagare som gnagare" typ Rynkar på näsan

Sen har jag sett ett iller godis med gnagare pa framsidan sa jag kunde inte halla mig att fraga personalen om varfor gnagarna var pa framsidan av ett illerfoder, om godiset kanske var gjort av hamstrar med tanke pa att gnagare ar illernsmat

Medarbetare på matlust

JossanH
0

Det är sådana företag som jag drar mig för att köpa illerfoder hos. De borde veta skillnaden mellan de djur som de gör foder för..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Lilalilja]
1

Tryckfel helt enkelt

Bogey
1

#5 Håller med.

#6 Möjligt men i så fall lite väl påtagligt fel kan jag tycka. Är mer inne på Jossans linje om att det handla om bristande kompetens.

kredka
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är inte versele-lagas förpackning till hamster foder. Så här ser deras förpackning ut:

Välkommen till ferretplanet.se :)

bambiiii
1

De kanske menar att man kan ge till både iller, hamstrar ch råttor!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Gottfridsson
0

Spara på kostnaderna och få större kundunderlag Obestämd Det finns nog många som köper fodret, för priset och att djuret de äger finns på påsen Rynkar på näsan Inte alla tänker på att fodret inte är lämpligt, för alla de djurslag som finns avbildade.

JossanH
1

#9 förmodligen är det det dom menar och det är det som är så otäckt då gnagare och illrar har 2 helt olika behov och att ge något till iller som är anpassat för råtta och hamster kan vara direkt skadligt.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

#8 Intressant. Bilden jag la upp kommer från Animail.se och är den bild som presenterar "Hamster complete" på deras sida.

Jag råkade se den när jag var där för att beställa Carnia och klickade runt på skoj för att se vad de hade till "smådjur".

Klicka på min bild så kommer du till Animail och sidan där jag hittade bilden.

kredka
0

#12 det kan hända att animail som vad jag förstår är en stor butik med rätt många år bakom sig helt enkelt missade att lägga upp rätt bild till förpackning eller lät någon annan som kan inte produkter lägga ut bilder ( det har hänt en gång i min butik när jag lät min pappa fixa fina bilder- visst var dem fina med rätt storlek osv men han hittade fel bilder till mina produkter, sedan dess sköter jag allt själv). Jag tror att bilden som dem har på sidan kommer från kampanj om complete torrfoder, nåt i stil att det finns varsin complete till olika slags djur.

Välkommen till ferretplanet.se :)

FerretCrow
0

Kanske TS kan ta kontakt med animail om detta =)

Bogey
2

TS har nu skickat ett vänligt påpekande om bilden.

Glad

Saga85
5

Det kanske är - iller äter råtta äter hamster Oskyldig

Nej, fy nu var jag lite elak.

Nussen
0

Men har för mig att det finns råttor och hamstrar på deras illermat eller så var det något annat skumt foder

Aviendha
0

#16 Mouaha! Min första tanke med Foten i munnen

Skämt åsido, jag har ratat allt som har med märket att göra just baserat på bilden. Något säger mig att jag inte skulle bli imponerad av innehållsförteckningen på illerfoderpåsen från dem.

emoflickan
0

Det här fodret är ju den sorten som oftast säljs i djuraffärer, och i de flesta fallen står fodret bland gnagarmaten, det säger ju en hel del bara det..

Bogey
3

Svaret från Animail:

Hej Xxxx, 
Tack så mycket för informationen!

Vi skall självklart se till att ändra bild, samt be leverantören att löpande skicka ut nya bilder till oss. 
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

-- 
Med vänliga hälsningar,

Xxxxx
_Kundservice
_Animail
Tel: 0771 - ANIMAIL (0771-26 46 245) Mail: kundservice@animail.se Besöksadress: Flygfältsgatan 1, Skarpnäck