Kentucky spöade en get :P
Jag och illrarna är med i en föreställning som heter nytt liv, på Vaksala torg i Uppsala. Och i den här showen är det en del djur som är med, hästar, får, hundar etc :P. Å idag så försökte en get stånga Kentucky men hon fick ett fint grepp i getens överläpp å där hängde hon :P så matte fick lirka loss henne, geten såg så lagom chockad ut sen :P Sista gången hon ger sig på en iller ;)
För övrigt är det en japan inspirerad föreställning som visas 19.30 ons och tors. Vi har haft föreställning två dar nu innan. Men imorrn är det stor chans att Kungen och den Japanska kejsaren kommer å tittar :D Skulle va kul att träffa dem :P
hahaha va häftigt! hade vart kul att se!
boston syns i famnen på Nike, om man klickar på "linnédans på vaksalatorg"
ahh :)
COOLT med en "kändis" i släkten :D
för jag antar att de e lillen och lunas lilla pöjk som inte ser så liten ut :D
SNYGGO :)
han e min lilla snygging å ultra snäll:D

Kul kul att ni är med i jippot här i Uppsala!
Jag ska ut på räkkryssning med en av båtarna här i ån ikväll och ikväll när vi ska passera bron som måste hissas upp så måste vi vänta minst en halvtimme iom att Japan kejsaren och kungafamiljen ska passera bron just då… hehehe… Jag ska vinka som ett mongo från båten och kasta räkor. *fniss*
Vilken tuffing illern va som bet geten, inte alla som skulle vågat det, tänk om man hade haft det åp film… :-)
haha aa det hade varit kul :P alla håller sina får å getter borta från henne nu :P