Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1849 ggr
Sippo
0

Söker iller i Jämtland!

Har letet för fullt efter en iller till salu i Jämtland, men det verkar omöjligt att hitta… Har ej haft iller själv innan men har en iller van familj. Så nu ska jag skaffa mig en egen… Snälla hjälp mig hitta någon i jämtland som säljer illrar!!

Bogey
0

FireFlame ferrets i Ånge är väl i så fall närmast eller så kanske Norrskenets illeuppfödning i Timrå kan vara ett alternativ.

Se vidare i "Uppfödarlistan" som är "klistrad" upp till vänster i listan över inlägg.

FerretCrow
1

Jag har Fireflame ferrets uppfödningen och finns i ånge och planerar en kull detta år =)

VeronicaKahlbäck
3

TS, Letar du valp eller skulle en omplacering kunna vara aktuell?

Både på blocket och här dyker det regelbundet upp omplacerings/till salu annonser från runt om i landet.

Personligen älskar jag roadtrips så om det finns möjlighet så vidga vyerna, ofta har jag passat på att göra något annat skoj i samband med resan.

Hur långt man kan behöva åka beror på vilka krav man har på sin framtida iller:) Ja och såklart slumpen, man vet ju aldrig var en omplacering kan dyka upp!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

myff
2

vart i Jämtland bor du? Vi bor i östersund och ska sälja våra pälsklingar till stockholm.. men du kan få hälsa på dom om du vill :)

Aviendha
0

Jag tror jag har sett en handfull illrar till salu i Jämtlands län under alla de år jag varit i illerkretsar (dvs. sedan 2005), så du får nog vara beredd att åka en bit.

Sippo
0

@Myff: Jag bor också i östersund! Jag kommer gjärna och hälsar på!! :D

FerretCrow
0

Har svarat på ditt mail Linnea om du missat det =)