Trazan kommer hem idag!!! Jippie!
Mellan kl 15-16 ska jag hämta hem min lille gubbe. *Överlycklig*
Hela kalaset går på 11040:- (4746 är kvar på försäkringen) men det är bara pengar och jag får nya nästa månad. Dessutom är det en piss i havet jämförelsevis med hur jag hade mått om jag inte opererat honom pga att jag får leva snålt och utan bil.
Dessutom så kommer Blåstjärnan att göra en preliminär uträkning och göra en direktreglering i morgon istället för att jag ska behöva ligga ute med försäkringspengarna oxå.
Jag kan verkligen inte beskriva mina känslor jag har nu. Jag är så glad och lättad över att han mår bra att det känns som om jag går på moln. 
Sara
Grattis till Sara och Trazan
Hoppas nu att Trazan får leva tillsammans med dig och Funny i många år till.
Själv sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13,00 så att jag kan åka till Skara med Estrella. Vi ska kolla att det inte finns några döda valpar i magen på henne. Så håll tummarna att det går bra.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Naw.. hoppas han piggnar till nu den lilla besten :) Grattis!!
Carpe Diem
Håller tummarna stenhårt!
Sara
ÅÅ vad härligt att den lille charmör ska få komma hem förstår att du är överlycklig! :D Får krama om honom från mig!!
#1 Håller tummarna för att det går bra för er också!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Härligt att höra Sara, jag förstår din lycka!
Åh va skönt att han e hemma! förstår at ni har saknat honom!

#0> Å vad kul… Måste bara be dig friska upp minnet lite, står säkertligen i nån annan tråd, men har inte kommit till den tråden än. Vad har tarzan opererats för?
Förstår verkligen ditt resonemang. även om man vet att det är en lågoddsare att köra en operation så måste man faktiskt göra det. Man kan nog lägga ut ungefär hur mycket som helst för välmåendet på sina pälsar. Bra jobbat! Nudlar resterande veckor nu!!! :-)
Tack för alla vänliga ord. Trazan mår fortfarande bra.
# 7 Han hade en tumör i binjurebalken som var ca 2*2,5 cm stor. Å den har kommit riktigt snabbt.
Den är skickad på analys så det ska bli intressant att höra vad de säger om en vecka.
Sara

jobbigt att behöva vänta en vecka…en hel vecka av oro=/ hoppas det inte är nått farligt