ännu en illerblogg ;P
Aimée ville också börja blogga :)
aww det där lät bara för gulligt ;)
(den där stora vita saken matte använder när hon städar) hihihi
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
En liten snygg tjej det där! ;) Hur länge har du haft katterna? Tänkte på namnet Shaco och Nidalee, shaco hette ju min iller och båda kommer ju från League of Legends. Vet inte om du fick namnet från när jag tipsa om dom i en tråd förut men vore kul att veta historian till dom då jag använt ena och gillar de andra :D
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#3 jag har haft Nidalee sen mars och så fick jag Loki och Shaco i juni.. De är bröder :) Nidalee tänkte jag skulle passa en katt och så gillar jag spelet såklart.. Shaco och Loki fick joker/prankster tema på sina namn :) Aimée är döpt efter Amy Rose från sonic spelen.. Fast ville ha den franska varianten av namnet vilket betyder min älskade.. Tog snowflake efter hennes namn flinga som hon hette på midnattssolens uppfödning :)
#4 Okej va kul!
Jag tyckte Shaco passade min dåvarande iller på grund av lömskheten… Han säger ju i spelet "now you see me, now you don't" och så kan han komma och attackera en från vilket håll som helst.. Sen har han ju en attack där han blir osynlig ett tag så de passa också 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
roligt med en till illerblogg o läsa, blir bokmärke på den med
#5 Ja LoL har ganska mycket namnförslag ändå som passar djur ^^
Nytt inlägg på bloggen :)
Mkt illerbloggar att följa nu :)

Jag som har fullt upp med att hänga med mina egna illrar i deras upptåg.
nytt inlägg på bloggen :)