Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 696 ggr
[four_ferrets]
0

Inte min annons men läs gärna!

Inte min annons men läs gärna och säg vad ni tycker om det här,

Jag tror inte att kaniner och katter går ihop och ha fisk i garderoben känns lite sådär.

http://djurannonser.ifokus.se/discussions/4f39233bd4ebea5371005584-132-s-kattungar?discussions-1

FerretCrow
0

Ja alltså fiskarna kan man säkra så inte katterna skall fiska ;) Och kanin och katt tror jag ej är problem heller. jag har haft en stor schäfer med en kanin utan problem. Kaninen hade sin bur men den stod alltid öppen om någon var hemma.

VeronicaKahlbäck
0

Vet katter som ätit upp både kanin, fisk och smådjur:/
Skulle personligen inte chansa:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

FerretCrow
0

#2 finns även hundar som ätit upp katter, så det där får man nog känna av individ till individ och denna annons fungerar det ju inte.

Men skulle aldrig säga att någon är dum som testar

enbartmalin
0

#2 Haha ja jag har ju fått en hel del harar av grannen som hennes katt dödat och lagt i sängen. Några har varit förstora för att ta in genom kattluckan så dom har hamnat på trappen.
Så visst äter/dödar katter kanin och andra smådjur, dumt att tro annat, dom är ju rovdjur.

Mina katter har ju redan fångat 5 vildmöss(som jag vet om) här hemma och dom är inte jätte gamla än(5 månader) :P

Hälsningar Malin

VeronicaKahlbäck
0

#3 Ja och människor som ätit människor:O Menade att jag "sett" det hända väl många ggr.
I de flesta fall har det varit djur som levt tillsammans, till synes utan problem.

Nej tror inte jag vill dumförklara någon heller men är hundra på att det inte är något jag vill eller tänker testa:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
0

Vi hade en katt som fångade harar vid några tillfällen men han gick hur bra som helst med familjens kanin. Dom var aldrig oövervakade. Mina föräldrar har 2 katter o en kanin nu. När kaninen sprungit lös i trädgården har ena katten älskat att smyga på den, men blir livrädd när kaninen är nyfiken på katten ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus