Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1605 ggr
sarae
1

FerretLove - "sprängda djur" puffar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ett par "sprängda djur" puffar kvar i olika modeller som jag tänkte "rea ut" för 300 kr styck (+ ev. frakt). Ordinarie pris från 350 kr och uppåt.

Puffarna tål själklart maskintvätt, och har alla en tillhörande leksak som går att kroka av om man vill det.

"sprängd bäver"

sarae
0
sarae
0

Turkos/ljusblå "sprängd fisk"

sarae
0

Sist en "sprängd" stackars groda!

FerretCrow
0

#0 den är jag intresserad av men är det den största modellen som du gör på den?

Hayley
0

men suck på dig! ska vi byta, jag får en puff och du får en……..iller?gris? socka? tuggben?njure?oandvänd hjärna fortfarande kvar i förpackningen?

sarae
0

#5 hahaha det där med hjärnan låter inte fel.. vad är det för version?

Bävern i #0 är såld!

Hayley
0

#6 hmmm den är visserligen från 86 och jag är inte helt säker på vilket operativsystem den har men jag har hört att för nätta priset av 100kr så ska den kunna uppgraderas till version 20.12 med allt vad det innebär ;) sugen??

sarae
0

#7 mycket lockad! Hur är den på att fatta rationella beslut? Hur är den på att hantera emotionell data? Minneskapaciteten?

Hayley
0

#8 minnet går att utöka allteftersom tiden går och på denna versionen så gör den det automatiskt, för att fatta rationella beslut behöver den ett tredjepartsprogram som heter rationella beslut Vs 3.0 men den är relativt billig och går att hitta på adlibris under "läroböcker", hur den hanterar emotionell data vet jag inte riktigt säkert, har som sagt aldrig öppnat hjärnan eller provat programmet men vad jag hört så ska den nya uppdateringen ha löst gammla välkända buggar som "hejdlöst gråtande", "irriterande raseriutbrott" och sist men inte minst "den där veckan i månaden-buggen". Hade det inte varit för att jag är nöjd med min egna hjärna Vs0.5 med de enda programmen som jag behöver ( äta 4.5, kaffe 2.0 och sova 24.7) så hade jag andvänt mig utav denna helt klart! så vad säger, byte??

sarae
0

#9 I*m all in! Men en sista fråga - har den det senaste uppdateringen av nikotin 4.9 samt pälsdjur deluxe 2.0? Är den föresten stöttålig och finns det garanti på den?

Hayley
0

#10 hmmm garanting gick ut för några år sedan, den är ju trots allt en 86:a men både nikotin 4.9 och pälsdjur deluxe 2.0 går att ladda ner snabbt. Hjärnorna från 86 är kända för att vara tåliga, du kan tappa den i marken, dränka den i vodka och kasta ut den genom fönstret och den håller fortfarande! Dock måste jag varna för att tända eld på den eller försöka gömma köra på den, inte att rekomendera! den KAN sprängas vid större tryckförändringar! men allt sådant står i manualen som tillkommer.

ElinaPersson
0

Hayley & Sarae bjöd på dagens asgarv! FlörtSkrattande Blir dock oxå sugen på att köpa min alldeles egna hjärna, är dom svårskötta? Skäms

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Hayley
2

#12 ;) har tyvärr bara en på lager, råkade få 2 st av någon underlig anledning, mamma skyller på att stället hon beställde mig på glömt av att dom redan la ner en hjärna tillsammans med mig plus att det dessutom precis hade varit en storhelg så dom var superstressade (såhär iefterhand har hon berättat att hon faktiskt inte bestälde en trasig, brunett med en halv hjärna utan en smart blonding som skulle erövra världen :P )..men om jag kommer över en till hjärna så lovar jag att hojta på dig! =) dom är svåra att hitta i sverige..specialimport is the shit!

Norrskenets
0

Har du ingen sprängd kanin på rea hyllan? Oskyldig

sarae
0

sprängda kaninerna är tyvärr slut.. och symaskinen trasig :( Så om det kommer fler beror på om den går att laga :S

FerretCrow
0

#15 hoppas verkligen den går att laga. vad ska jag annars lägga alla utställningspengarna nästa utställning ;)

FerretCrow
1

puffar för dessa underbara puffar Tungan ute