Mollys valpar från 6 veckor

Härliga bilder :)
Hade jag skullat ha valp i år hade jag norpat en av dina pågar!
Hälsningar Malin
Otroligt söta och tussiga!
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Tror jag måste behålla båda pojkarna också faktiskt. De är ruskigt praktiska att städa med. De har blivit så mega-fluffiga så de får med sig precis allt damm under möblerna.
Hehe, frugan blev så förtjust i dina små fluff tussar så hon är nästan på väg ner till Gbg för att kidnappa dem, men hon får nog nöja sig med en liten pastelltjej från Gotland som är tänkt att bli kompis åt Bogey.
Fast jag håller med henne, de är så förbaskat übersöta så det finns inte.

#13 Din fru har bra smak.
Fast mina valpar hade nog uppskattat att busa med både Bogey och pastelltös annars. De busar ju med igelkottar!
Äsch, du ser väl att det är en korsning mellan järv och isbjörn du har 
_No way! Yes way!

#15 Jag tycker mer korsning hamster/alaskan husky.
"12, HA HA HA HA. Skönt o slippa städa 
alltså dom är ju så häftiga dessa små busar!! Försöka göra egen köttfärs *fniss*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

gud, de är ju helt underbara =) så vackra de är. jätte söta =)
dom har blivit ursöta sedan jag såg bilder på dom sist

Födelsedag IGEN! Fasen, barnen gör ju inget annat än fyller år. Nåja, vecka då.
Sju veckor gamla idag och jag hänger febrilt i handbromsen för att få dem att stanna nu.
Veckovikt på småttingarna som inte kan kallas småttingar längre.
Sir Lancelot: 554g
Sir Galahad: 546g
Lady Guinevere: 465g
Fot-bit-träning med Lancelot.

Jättesöta, gillar "bu bilden" han ser så härligt illrig ut 
en fråga Ulrika…vad har du för storlek på bilderna? Jag börjar få problem att öppna tråden, pga att det är så många kb som ska laddas ner, när bilderna är synliga utan klick.
Du behöver inte ändra något, jag undrar bara för att jag tycker det är så roligt att titta på dina bilder.
Ammi
Åhh.. pjupparna!! Älskar namnet "Galahad", men det vet du redan.. tänker på min råtta som hette det. Men hon kallades för nypar-spöket för hon nöp alltid fast sig som ett litet spöke när man höll i henne ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#27 Jag förminskar alla mina bilder i paint, ligger väl på 60kb ungefär. Originalen ligger på 2.75MB.
#28 Galahad och din råtta verkar ha mer saker gemensamt då. Om man busar upp honom ordentligt.
#29 Tack, då är det inte storleken på bilderna som gör att det tar längre tid än vanligt. Kan vara antalet bilder, men dom vill jag inte vara utan, så jag fixar väl kaffe medans jag väntar på att datorn tagit ner dom…för bilderna vill jag se 

#30 Ha, ha, innan jag skaffade snabbare bredband så hann jag ta en dusch när vissa bildtrådar laddades upp.
Samma bilder (och fler) ligger i valpdagboken ifall det är lättare att se dem där. Vet inte vad det är som gör att det blir segt för dig.
Hipp Hurra på deras födelsedag, så urgulliga dom är Ulrika, måste bli svårt o skiljas från dom sen usch, jag hade lipat mig blå även om jag visste dom får ett supebra hem ha ha.

Yes please ge mig en :)
Hälsningar Malin

#39 Det är dock svårt att ta sig förbi mamma Molly. Hon vaktar dem som en hök och jäklar vad hon kan räkna till tre.
#40 Tur det för Pudel hade dödat mig om jag kommit hem med en till ^^
Hälsningar Malin

#41 Äsch, så länge Pudel inte dödar Valpis så….
#42 Nej det gör han inte, men har beter sig som en sur gubbe och morrar vad dom än gör. "-Du får inte vara på bordet, du får inte gräva i krukan, du får inte vara i soffan, du får inte gå fram till mig… Morr morr morr"
Konstant vaktande och morrande. ^^
Hälsningar Malin
oooohhh, så otroligt söta 
kliar vansinnigt i fingrarna nu

#44 Bättre att man kliar valparna bakom öronen än at det kliar i fingrarna.
Jag tror jag kör in om dig påväg till skara och norpar med mig en trotts allt, pudel kan bo i garderoben…
Hälsningar Malin

#46 Muta mig och Molly ordentligt så…dock inte med samma saker.
#45 har ju inget att klia på ju :p

#48 Du får väl komma hit och klia då. Risken är väl stor att du får klia valpis-tänder förstås.
valpar är valpar, vare sig det är en vovve eller mer långsmal variant ;)
De blir bara sötare o sötare! Läser deras dagbok då o då. Min mamma är inte så förtjust i illrar… men när jag visade henne dessa bilder tyckte till o med hon "Jamen dessa var JÄTTE söta ju!" (hoppade över bilden om hur man gör köttfärs) 
Hmm.. En påse med godis och en påse med möss?:P
Hälsningar Malin

#50 Det är i och för sig mycket sant.
#51 Roligt att du läser dagboken emellanåt. Valparna vinkar till mamma, de tycker om henne också säger de.

Mili säger att hon vill ha en sån!
Hälsningar Malin

Alinda vill leka med småkusinerna! Det är inget händ i hennes storkusin idag!

#56 Fråga vad hon erbjuder i utbyte. Och nej, jag vill inte ha en pudel.
#57 Alinda är mer än välkommen, mina hälsenor behöver en paus.

#58 tut tut på tåget! (Alinda biter i gäddhäng och sidfläsk)
#58 Attans! Han var mitt första val(NEVER!!) :)
Mili bytar gärna ut Millan för hon är dålig på att leka med Mili :P
Hälsningar Malin

#59 Springer genast och lägger ut ett spår av kycklinghjärta så hon hittar.
#60 Nepp, sur-farbröderna här hemma vill inte ha fler illrar. Kontanter funkar alltid som muta, barnen äter mig ur huset. Nästa gång jag åker till slaktarn ska jag be om en hel flodhäst med en gång.
#61 Hahahahaha! :) Ja pengar har jag ;)
Hälsningar Malin

#61 Gör en snitslad bana=p

#62 Jamen så lysande! It´s a deal!
#63 Måste göra en ny….grannen har katt.

jag som trodde på största allvar att jag skulle slippa valpsjukan i år och endå sitter jag här och redan börjar fundera på saker o säga till min man om varför vi har blivit med en till iller.. guud så söta, vill haaaa…
Ulrika, kan vi inte byta valp mot skor? ;);) eller något sådant. otroligt söta var de iaf.
#65 Finns det inte vaccin mot valpsjuka? ;P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#65 Skor är alltid bra, speciellt med stålhätta!!
#66 Men det funkar ju inte ännu, valparna är ju inte 10 veckor än och vaccinerade.
#67 Trodde man som människa var tvungen att ta vaccinet för undkomma valpsjuka
Sajtvärd på Iller.ifokus

#68 Ska passa på att fråga veterinären när vi åker dit. Vore ju toppen om det vore så enkelt. Då blir nästa valpsäsong väldigt lugn.
#69 Passa dig för vad du önskar, du och alla andra uppfödare kanske inte får nåra valpar sålda alls nästa år om alla vaccinerar sig mot "valpsjuka" 

#70 Det var mest för egen del jag planerade. Suktar djupt över mörka vackra barn i år.
#69 Ah, det var det jag skulle frågat efter! Jag försökte ju få ett eget suplelorinchip senast men veterinären var tveksam till det hela :P
Paulina

#72 Måste ju funka som body-modification eller nåt?
Mina barn vill att du ska vara valpsjuk och komma och klia dem under hakan ju!
#73 Hm, kanske? Jag tänkte mest att det skulle vara smidigt när jag ändå chippade alla andra, jag ska ju liksom inte gå i avel på de närmsta åren så ;)
Erkänn att dina barn helst vill komma och leka med 'maro, gömma dagsgamla kycklingar under soffan, springa rör och sova i tvättkorg! Jag vet att de vill :P Det finns platts för aaalla här!
Paulina

#74 Har du färdtjänst så kommer vi!! Allihopa!
#75 Om man är kreativ kan man packa rätt mycket i min bil har jag upptäckt ;)
Paulina

Underbara bilder :-) Nolita är sååå tjusig 
Varför tittade man i denna??
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#83 Ha, ha, ja varför?
#84 ja du, för att jag är galen kanske?
Fasiken illervappisar innan vapp säsongen börjat

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Å, Skrutten då!
Jag blir alldeles jollrig bara av att titta på bilderna…
Du får krama om resterande gänget därhemma från oss Ulrika. Skrutt hälsar med ett 'pop-pop' härifrån 

#86 Vi kramas massor såklart:) Molly och Gwen saknar nog sin Skrutt härhemma. Vet att jag gör det iallafall!
Uuhh vill också gosa vappisar
får ta en tripp till dig Ulrika, frågan är när jag ska ha råd och tid? Har spenderat 700-800kr redan på ett studiebidrag som inte kommit än 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo