Iller Hona Önskas Köpa
Hej hej…!!
Jag är en tjej på 35 bast som bor ihop med min sambo samt våra 3 barn, kille 7 år, tjej snart 13 år samt en grabb på 14 år.
Vi skulle vilja ha kontakt med en iller ägare för köp av en hon-iller. Ålder spelar ingen roll, utan det är viktigare att illern har ett bra psyke samt är låd-/bit tränad.
Vi har ej tillgång till bil, just nu, så det vore ett STORT plus ifall Du som säljer illertjejen bor i närheten av Stockholm.
Bara seriösa iller ägare göra sig besvär, då det är viktigt för oss o även för Dig att illern får det bra o även kommer från ett bra hem.
Skulle också vilja ha vidare kontakt me Dig även efter köpet, då det förmodligen är viktigt för Dig att få följa Din illertjej i dennes vidare väg i livet o vi kan komma att behöva råd o lite tips om något skulle vara oklart. Trevligare för alla parter.
Min mail: etelvina@live.se
Ha En Trevlig Fortsatt Dag, så hoppas jag att vi hörs snart…!! 

har du kollat på omplaceringstråden och på menyn under omplaceringar? känns som att det finns en massa där.
Du har rätt…. e ny här….. känner mig lite dum nu… Tack för Ditt svar o Ditt tips…!! 
Bör säga att det går lika bra me hanar…. men vore kul me en tjej också…. huvudsaken är att vi kommer överens, sen om det är en hona eller hane spelar ingen roll…. 
Ts letar du fortfarande efter iller? Jag har nämligen två stycken iller tjejer som behöver nytt hem.