Iller med Franska anor?
Hade gjort några mackor med Brie ost, å ställt på bordet i vardagsrummet, så ringer telefonen å jag glömmer så klart bort dem. När jag kommer tillbaka så sitter rickie helt överlycklig och mumsar i sig Brie ost….Som ni kanske vet så har brie ost en rätt speciel smak, inte riktigt som hushålls ost…kan inte fatta att han gillar det..men men, äter man Wasabi så e man nog inte som man ska
Hahaha jag kan riktigt se framför mig hur han mumsar, Sötnosen.

Undra om Rickie oxå tycker om rå fisk och ris då kan du ju ge honom sushi =P
det gör han faktikst….satt å åt sushi i soffan, å han kastade sig på talriken, tog en tugga lax, doppade huvudet i sojan, slickadei sig wasabi, för attsen doppa huvudet i soja igen…han e INTE som man ska

Jag tror du har en gormé iller där hemma =P

#3 näe han är inet som man ska… men jag känner starkt för honom.. vi har ju samma problem=p

haha wasabi! Han är ju till o med värre än min skurk. Tror jag skrev om när jag provade o doppade citron på tops för att han skulle släppa…o när jag vände ryggen till drack han upp den koncentrerade citronsaften i glaset. Verkar som om en del har smaklökar…o andra inte

NI alla får laga ihop en smörja av citron, wasabi, tabasco, sambal ja allt starkt ni kan tänka på och försöka igen =P

Sushilax gillar Alba åxå… meninte wasabi… tur nog.
Brie kan jag tänka mig att han gillar, iom att det nästan smakar smör. Bortskämding. :)