Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 279 ggr
sarae
0

Iller med Franska anor?

Hade gjort några mackor med Brie ost, å ställt på bordet i vardagsrummet, så ringer telefonen å jag glömmer så klart bort dem. När jag kommer tillbaka så sitter rickie helt överlycklig och mumsar i sig Brie ost….Som ni kanske vet så har brie ost en rätt speciel smak, inte riktigt som hushålls ost…kan inte fatta att han gillar det..men men, äter man Wasabi så e man nog inte som man ska

sofie
0

Hahaha jag kan riktigt se framför mig hur han mumsar, Sötnosen.

knas
0

Undra om Rickie oxå tycker om rå fisk och ris då kan du ju ge honom sushi =P

sarae
0

det gör han faktikst….satt å åt sushi i soffan, å han kastade sig på talriken, tog en tugga lax, doppade huvudet i sojan, slickadei sig wasabi, för attsen doppa huvudet i soja igen…han e INTE som man ska

knas
0

Jag tror du har en gormé iller där hemma =P

HannaM
0

#3 näe han är inet som man ska… men jag känner starkt för honom.. vi har ju samma problem=p

Gilla
0

haha wasabi! Han är ju till o med värre än min skurk. Tror jag skrev om när jag provade o doppade citron på tops för att han skulle släppa…o när jag vände ryggen till drack han upp den koncentrerade citronsaften i glaset. Verkar som om en del har smaklökar…o andra inteFlört

knas
0

NI alla får laga ihop en smörja av citron, wasabi, tabasco, sambal ja allt starkt ni kan tänka på och försöka igen =P

AlbaStiffler
0

Sushilax gillar Alba åxå… meninte wasabi… tur nog.

Brie kan jag tänka mig att han gillar, iom att det nästan smakar smör. Bortskämding. :)