HAHA..Ifrån villken film??
http://www.youtube.com/watch?v=OnherJY6-JQ&mode=related&search= vad häftigt men de hade något kala svansar för att vara illrar!!?? Någon som vet ifrån villken film. jag har de på tungan men kommer ej på det,,,

Ica Age 2?

1# aha.. ja ice age är det ju men är det 1:an eller 2:an ngn som vet säkert??

Ice age 2 fast jag tror det är pungråttor faktiskt hehe

Det är tvåan, är jag rätt säker på =) Ehhm, inte för att jag kollar på såna filmer men.. en kompis sa det^^ haha

Det är inte illrar utan pungråttor, possoms… Har ni inte sett ICE age? Hyr dem direkt, både 1an och 2 an är skiiiiiiiiitbra. Man garvar som bara den, vuxen eller ung. Men se dem på engelska! :-) Ray, från alla älskar raymond samt Queen latiefa som röster.
Ja ice age e underabara helt enkelt! särskilt ekorren..hehehe…tycker hans envishet liknar en iller rätt mycket ;)
Det är från ice age 2 och det är som någon redan sagt pungråttor och inte illrar.. :) Crash och Eddie heter dom :)
Filmerna är verkligen helt underbara jag kan titta hur många gånger som helst men så e ja ju barnsligt förtjust i barnfilmer :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

tror dessutom det är från extramaterialet. Mycket värt att titta på på båda filmerna! :-)
Jo extra material måste det vara för just dessa scenerna har jag ite sett och jag har sett dom filmerna mååånga gånger 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

aha..måste se dem filmernaq ialf..de verkar ju asa roliga =)
Ja dom e helt underbara :) riktigt kul!! Rekommenderar jag varmt! :) Ser även fram emot sommaren i aug kommer nämligen Shrek nr 3 :) som sagt älskar animerade "barnfilmer"
#1 ica age… tssss

Älskar den filmen. Faktiskt var 2:an mycket bättre än 1:an tycker jag. Gillar mammuten som tror hon är en opossum o när det går upp för henne att hon inte är det haha.

#12 Gaaaaah, jag var väl exalterad över att få skriva först ^^ Och då gick det lite snabbt =P

haha, den är ju asbra =D
skita bra ju :)