Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 789 ggr
Smeagol
0

HAHA..Ifrån villken film??

http://www.youtube.com/watch?v=OnherJY6-JQ&mode=related&search= vad häftigt men de hade något kala svansar för att vara illrar!!?? Någon som vet ifrån villken film. jag har de på tungan men kommer ej på det,,,

sushi
0

Ica Age 2?

Smeagol
0

1# aha.. ja ice age är det ju men är det 1:an eller 2:an ngn som vet säkert??

Norrskenets
0

Ice age 2 fast jag tror det är pungråttor faktiskt hehe

sushi
0

Det är tvåan, är jag rätt säker på =) Ehhm, inte för att jag kollar på såna filmer men.. en kompis sa det^^ haha

AlbaStiffler
0

Det är inte illrar utan pungråttor, possoms… Har ni inte sett ICE age? Hyr dem direkt, både 1an och 2 an är skiiiiiiiiitbra. Man garvar som bara den, vuxen eller ung. Men se dem på engelska! :-) Ray, från alla älskar raymond samt Queen latiefa som röster.

sarae
0

Ja ice age  e underabara helt enkelt! särskilt ekorren..hehehe…tycker hans envishet liknar en iller rätt mycket ;)

TottsiGirl
0

Det är från ice age 2 och det är som någon redan sagt pungråttor och inte illrar.. :) Crash och Eddie heter dom :)

Filmerna är verkligen helt underbara jag kan titta hur många gånger som helst men så e ja ju barnsligt förtjust i barnfilmer :P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

tror dessutom det är från extramaterialet. Mycket värt att titta på på båda filmerna! :-)

TottsiGirl
0

Jo extra material måste det vara för just dessa scenerna har jag ite sett och jag har sett dom filmerna mååånga gånger Räcka ut tungan

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Smeagol
0

aha..måste se dem filmernaq ialf..de verkar ju asa roliga =)

TottsiGirl
0

Ja dom e helt underbara :) riktigt kul!! Rekommenderar jag varmt! :) Ser även fram emot sommaren i aug kommer nämligen Shrek nr 3 :) som sagt älskar animerade "barnfilmer"

Robinsnel
0

#1 ica age… tssss

Gilla
0

Älskar den filmen. Faktiskt var 2:an mycket bättre än 1:an tycker jag. Gillar mammuten som tror hon är en opossum o när det går upp för henne att hon inte är det haha.

sushi
0

#12 Gaaaaah, jag var väl exalterad över att få skriva först ^^ Och då gick det lite snabbt =P

babsan
0

haha, den är ju asbra =D

skrollan
0

skita bra ju :)