Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 555 ggr
Zandrama
1

Eventuell ny lya inom kort :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh igår var vi och tittade på en lägenhet som vi står som nr 1 till i kön :)
Den va super fräsch med nya golv, nya tapeter, inglasad balkong, nyrenoverat badrum och bara helt underbart stor!
Jag hoppas verkligen vi kan fixa så vi klarar dubbelhyran som kommer uppstå, för herrejösses vad jag vill ha den lägenheten!
Tror pälskorvarna skulle uppskatta den också iom att det är sååå mycket mer yta att springa runt på :)

Längtar längtar och hoppas hoppas :D

//Belinda aka Zandrama

VeronicaKahlbäck
0

Lycka till!:D

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
0

Det roligaste och det jobbigaste i världen- flytta! Hoppas ni kan ta den :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Hoppas ni får den!!

enbartmalin
0

Håller tummarna för er :)

Hälsningar Malin

Zandrama
0

#2 Jag tycker iofs det är rätt roligt att flytta xP
Eller, packa och städa är väl inte det roligaste, men att sen få möblera och fixa i den nya är kanon roligt :D
Jag gissar att det blir min uppgift xD

Tack alla :D

//Belinda aka Zandrama

FerretCrow
0

Håller tummarna stenhårt

kredka
0

wow vad roligt för er! hoppas att ni får lägenheten! själv har jag flyttat för snart en månad sedan och bara säga - aldrig mer! nästa gång anlitar jag flyttfirman! :) ett tips kan vara att hyra ut lägenhet under uppsägningstiden så ni slipper dubbel hyra ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Zandrama
0

#7 Ja det är ju något vi också tänkt på, men kanske inte är så många som vill bo i en lägenhet i 1-2 månader bara :P
Annars känns det skönt att vi verkligen inte kommer behöva stressa med flytten :)

//Belinda aka Zandrama

[Nathalie62]
0

Lycka till !

JossanH
0

#5 Ja, det är packandet, bärandet och städandet som är döden.. Och ännu värre om man är ett par som bara har stora tunga, massiva möbler och som sist dom flyttade lyckades fylla 52 IKEA-flyttkartonger.. ;)
Kommer inte vara lättare nästa gång då vi nu haft ca 30-40 kvm mer att fylla, och det har vi ju gjort ;P

Förutom det är det dökul att flytta till nytt!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Gottfridsson
0

Lycka till! Hoppas ni får lägenheten och att det går bra, de första jobbiga månaderna med dubbla hyror

Zandrama
0

YAY! Nu har vi fått godkänt på låneansökan och har kunnat tacka JA till lägenheten idag :D
Är så oerhört lycklig ^_^

//Belinda aka Zandrama

Gottfridsson
0

#12 Härligt! Lycka till med flyttstök och att 'bo in' er i nya lyan!!

kredka
0

#12 grattis!!!

Välkommen till ferretplanet.se :)

enbartmalin
0

Grattis! :D

Hälsningar Malin

Ceciliaolucifer
0

#8 Om du bara anade hur många det är som vill hyra en kort tid!

MÅNGA!

FerretCrow
0

Grattis