Ingen som nyss fått valpar?
Jag söker nämligen en valp runt den 10 juni då jag slutar skolan.
Känns bäst att ha lite mer tid i början med valpen så att den kan bekanta sig med mig och mamma. Valpen får kosta upp mot 2500 kr. Men då vill jag att den är chippmärkt, vaccinerad? och har stamtavla. Om jag skall lösa det själv och den inte har stamtavla tycker jag att 1500 är ett okej pris. Eftersom valp säsongen nyss börjat har jag inte direkt panik. Men har någon fått valpar för en månad sedan så hör gärna av er, för då kanske dem är lev. klara om drygt en månad.
Jag har inte riktigt bestämmt för för hane/hona ännu så är öppen för båda förslagen. Färg spelar inte så stor roll, men helst ingen albino. Gärna viltfärgad.
Såg ingen köpes, så jag la in den här…
Ni får flytta på den ifall jag la fel, är ju ny på denna sidan!´
Tack på förhand Linnea.

Vi har nog ingen köpes kategori. Så det här är nog det närmaste. Ska nog ändra den till att bli för köpes också. ;-)
Jag lär så länge jag lever jag med.;-)
Hoppas du hittar dig en valp. Och välkommen hit.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha, tack så mycket.
Vi har ingen köpes, men vi har en Efterlysningar. =))) den kan man lägga den under. =)
har du glömt bort det???
Eller är du trött åsa. =)))
madde / medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#3: Hmm, jag är nog både glömsk och trött. Tur jag har dig som håller koll på mig. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Putt putt. 
Puttar upp igen!

Hej Linnéa
MellanhedensTamilleruppfödning har valpar som är ca 2 veckor gamla det finns ett par otingade valpar kvar.
Kontakta mig gärna 040-6271780, 076-5429638
mellanhedenstamillrar@hotmail.com
Camilla Bruhner
Mellanhedenstamilleruppfödning (Malmö)